Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
King i Zongshen 125 Brak świateł i kapie olej
|
|
Mariusz Jakubo |
Dodany dnia 19-07-2013 17:31
|
Początkujący biker![]() Postów: 22 Data rejestracji: 03.07.13 |
Hey Zaczynam swoją przygodę z motorem Nagrałem Video by lepiej przekazać to z czym mam problem YouTube Video Bo tak mi prościej wyrazić to co chce ![]() Poprawiłem filmik. PeeTER Edytowane przez PeeTER dnia 19-07-2013 22:51 |
|
|
Sszakal |
Dodany dnia 19-07-2013 18:09
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 06.10.12 |
urwany kabel przy iskrowniku (duża cewka) lub w obydwu lampach cie sie zarowki przepaliły xd
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." |
|
|
FreeDay |
Dodany dnia 19-07-2013 20:51
|
Biker![]() Postów: 109 Data rejestracji: 05.08.12 |
To przy tłumiku to zawirowywacz spalin ![]() ![]() |
|
|
pawel94 |
Dodany dnia 19-07-2013 21:06
|
Moderator![]() Postów: 126 Data rejestracji: 16.03.10 |
Co do świateł to całą ściezke kabli musisz przesledzic czy gdzies nie jest urwany jakis kabelek,oczywiscie zakladam,ze zarowki juz sprawdziles;D Jak w kablach bedzie wszystko ok to podejrzewam uszkodzona cewke.Olej kapie Ci prawdopodobnie z laczenia karterow,jak kapnie od czasu do czasu to sie tym nie przejmuj,ten typ tak ma;D |
|
|
Stary_Emeryt |
Dodany dnia 19-07-2013 21:25
|
Początkujący biker![]() Postów: 38 Data rejestracji: 03.11.12 |
Mi też kapie olej ale podejrzewam simering za magnetem bo mam lekko wyczaskany wał i on go rozwala (chyba bo z pod niego cieknie ![]() ![]() |
|
|
jobal_96 |
Dodany dnia 19-07-2013 22:24
|
![]() Biker ![]() Postów: 95 Data rejestracji: 13.04.13 |
Ja bym tego zawirowywacza nie zaspawywał gdyż będziesz mieć strzały z tłumika. Lepiej go odkręcić i w tą dziurę wkręcić "na chama" jakąś śrubę, sam tak zrobiłem i teraz w każdej chwili mogę ja odkręcić ![]() |
|
|
janiu49 |
Dodany dnia 19-07-2013 22:33
|
![]() Biker ![]() Postów: 160 Data rejestracji: 11.04.12 |
Ja to miałem ucięte i zaspawane w cholere i nie było żadnych strzałów ;D
Mija mnie kolejny brat, więc lewa w górę na znak Że wszyscy jesteśmy równi, prędkość znów wstrzymuje czas Więc pędzę ślepo gdzieś w dal, spowija mnie wiatru szum Rób zawsze brat to co kochasz, a wnet poniesie cię tłum! |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 19-07-2013 23:04
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Strzały będą tylko i wyłącznie jak nieszczelnie zaspawasz. Pozdro ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 20-07-2013 01:33
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
http://www.eaglets.pl/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=5962 Wracając do tematu. Jesteś pierwszym, który językiem "migowym" w postaci filmików będzie koledze na podwórku tłumaczył jego usterkę. Ustal przyczynę, bo może ich być wiele, a ja prześlę Ci odpowiedni odcinek serialu pt: przyczyny awarii, odc. 244. Teraz kręcę: jak dopompowuje powietrze na dół koła, bo na górze powietrze jest. Luknij na schemat elektryczny i leć po żółtym kablu od prądnicy do zespolonego przełącznika świateł i dalej, jak i reglera i WSZYSTKICH konektorów. Może w puszce masz wypięty biały, niebieski kabel, albo masę, czyli ZIELONY. Dużo jest tych dupereli. Wyeliminujesz po kolei wszystkie tym sposobem. Edytowane przez klemens244 dnia 20-07-2013 05:32 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Mariusz Jakubo |
Dodany dnia 04-08-2013 19:37
|
Początkujący biker![]() Postów: 22 Data rejestracji: 03.07.13 |
Mam kolejny OGROMNY problem Zerwałem gwint przy napinaczu rozorządu. Sytuacja wygląda tak: Dokręcałem śrube i wydawało mi się że słabo jeszcze. Nie dało się mocno dokręcić więc wykręciłem i widzę obraną śrubę aluminium ;/ Teraz da się ją wkręcić i nie da sie dokręcić na sztywno tak żeby się nie obracała. Co robić ?? |
|
|
kurzac |
Dodany dnia 04-08-2013 20:16
|
![]() Władca szos ![]() Postów: 529 Data rejestracji: 22.03.12 |
szukaj nowej sruby i tyle .
Kliknij Pomógł GG:7377300 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 04-08-2013 20:53
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Powinieneś wziąć w łapę gwintowniki drobnozwojne o skoku 1,25 mm i przelecieć ten zrypany gwint. Po spartańsku /prosto/ znajdź śrubę ze stali ST3 twardszej od duralu lub N42, czyli twardej i wkręć na "klej" do gwintów, podobno magiczny w skutkach Jak dasz gwint drobnozwojny =1,25 to masz sprawę uratowaną.
Edytowane przez klemens244 dnia 04-08-2013 20:54 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Mariusz Jakubo |
Dodany dnia 04-08-2013 21:02
|
Początkujący biker![]() Postów: 22 Data rejestracji: 03.07.13 |
kurzac: śruba jest w porządku ![]() |
|
|
kurzac |
Dodany dnia 04-08-2013 22:19
|
![]() Władca szos ![]() Postów: 529 Data rejestracji: 22.03.12 |
aaa ;p nie zrozumiałem twojego zdania wczesniej ;d
Kliknij Pomógł GG:7377300 |
|
|
Mariusz Jakubo |
Dodany dnia 05-08-2013 17:34
|
Początkujący biker![]() Postów: 22 Data rejestracji: 03.07.13 |
klemens244 1. Czy jak kupię odpowiedni rozmiar śruby, czy będę musiał dotaczać-dorabiać-jakkolwiek to nazwać tą końcówkę tzn ten dziubek? 2. A co myślicie o tym by iść na skróty, zaizolować śrubę taśmą do owijania gwintów( do rur gazowych) kupioną w hydraulicznym. Pytam zanim spróbuje by uniknąć wielkiej wpadki i kolejnych kłopotów ![]() Edytowane przez Mariusz Jakubo dnia 05-08-2013 17:46 |
|
|
Mariusz Jakubo |
Dodany dnia 05-08-2013 18:57
|
Początkujący biker![]() Postów: 22 Data rejestracji: 03.07.13 |
Zrobiłem test !. Dobrałem śrubę + nakrętkę/ zasada mniejsza nakrętka od gwintu śruby. Dobrałem nakrętkę mniejszą około 3-4 mm Zrobiłem kilka obrotów Nakręciłem nakrętkę |
|
|
Mariusz Jakubo |
Dodany dnia 14-09-2013 13:15
|
Początkujący biker![]() Postów: 22 Data rejestracji: 03.07.13 |
Światła przód tył na dziś dzień mam ![]() Teraz pora na kierunkowskazy Zupełnie nie wiem jak je podpiąć. Mam schemat elektryczny i go nie rozumiem tak by wprowadzić to w praktykę i podpiąć kierunki. Czy jeżeli nie mam akumulatora to czy prąd z silnika zasili światła plus kierunki ? Po podłaczeniu tylnej lampy przód zdecydowanie słabiej świeci |
|
Przeskocz do forum: |