-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
King i Zongshen 125 Brak świateł i kapie olej
Mariusz Jakubo
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 17:31
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 03.07.13

Hey
Zaczynam swoją przygodę z motorem

Nagrałem Video by lepiej przekazać to z czym mam problem

YouTube Video


Bo tak mi prościej wyrazić to co chce :)

Poprawiłem filmik.
PeeTER

Edytowane przez PeeTER dnia 19-07-2013 22:51
 
Sszakal
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 18:09
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

urwany kabel przy iskrowniku (duża cewka) lub w obydwu lampach cie sie zarowki przepaliły xd
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
FreeDay
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 20:51
Biker


Postów: 109
Data rejestracji: 05.08.12

To przy tłumiku to zawirowywacz spalin :D Można to uciąć i zaspawać, będzie ciszej :P
 
pawel94
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 21:06
Moderator


Postów: 126
Data rejestracji: 16.03.10

Co do świateł to całą ściezke kabli musisz przesledzic czy gdzies nie jest urwany jakis kabelek,oczywiscie zakladam,ze zarowki juz sprawdziles;D Jak w kablach bedzie wszystko ok to podejrzewam uszkodzona cewke.Olej kapie Ci prawdopodobnie z laczenia karterow,jak kapnie od czasu do czasu to sie tym nie przejmuj,ten typ tak ma;D
 
Stary_Emeryt
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 21:25
Początkujący biker


Postów: 38
Data rejestracji: 03.11.12

Mi też kapie olej ale podejrzewam simering za magnetem bo mam lekko wyczaskany wał i on go rozwala (chyba bo z pod niego cieknie :P ), a więc sprawdź wał jak ma luz to się nie dziw kozak .
 
jobal_96
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 22:24
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Ja bym tego zawirowywacza nie zaspawywał gdyż będziesz mieć strzały z tłumika. Lepiej go odkręcić i w tą dziurę wkręcić "na chama" jakąś śrubę, sam tak zrobiłem i teraz w każdej chwili mogę ja odkręcić :)
 
janiu49
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 22:33
Awatar

Biker


Postów: 160
Data rejestracji: 11.04.12

Ja to miałem ucięte i zaspawane w cholere i nie było żadnych strzałów ;D
Mija mnie kolejny brat, więc lewa w górę na znak
Że wszyscy jesteśmy równi, prędkość znów wstrzymuje czas
Więc pędzę ślepo gdzieś w dal, spowija mnie wiatru szum
Rób zawsze brat to co kochasz, a wnet poniesie cię tłum!
 
szymo_97
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 23:04
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Strzały będą tylko i wyłącznie jak nieszczelnie zaspawasz.
Pozdro :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2013 01:33
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

http://www.eaglets.pl/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=5962
Wracając do tematu. Jesteś pierwszym, który językiem "migowym" w postaci filmików będzie koledze na podwórku tłumaczył jego usterkę. Ustal przyczynę, bo może ich być wiele, a ja prześlę Ci odpowiedni odcinek serialu pt: przyczyny awarii, odc. 244. Teraz kręcę: jak dopompowuje powietrze na dół koła, bo na górze powietrze jest.
Luknij na schemat elektryczny i leć po żółtym kablu od prądnicy do zespolonego przełącznika świateł i dalej, jak i reglera i WSZYSTKICH konektorów. Może w puszce masz wypięty biały, niebieski kabel, albo masę, czyli ZIELONY. Dużo jest tych dupereli. Wyeliminujesz po kolei wszystkie tym sposobem.
Edytowane przez klemens244 dnia 20-07-2013 05:32
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Mariusz Jakubo
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 19:37
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 03.07.13

Mam kolejny OGROMNY problem
Zerwałem gwint przy napinaczu rozorządu.
Sytuacja wygląda tak:

Dokręcałem śrube i wydawało mi się że słabo jeszcze. Nie dało się mocno dokręcić więc wykręciłem i widzę obraną śrubę aluminium ;/

Teraz da się ją wkręcić i nie da sie dokręcić na sztywno tak żeby się nie obracała.

Co robić ??
 
kurzac
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 20:16
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

szukaj nowej sruby i tyle .
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
klemens244
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 20:53
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Powinieneś wziąć w łapę gwintowniki drobnozwojne o skoku 1,25 mm i przelecieć ten zrypany gwint. Po spartańsku /prosto/ znajdź śrubę ze stali ST3 twardszej od duralu lub N42, czyli twardej i wkręć na "klej" do gwintów, podobno magiczny w skutkach Jak dasz gwint drobnozwojny =1,25 to masz sprawę uratowaną.
Edytowane przez klemens244 dnia 04-08-2013 20:54
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Mariusz Jakubo
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 21:02
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 03.07.13

kurzac:


śruba jest w porządku :) zerwałem gwint przy siniku


 
kurzac
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 22:19
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

aaa ;p nie zrozumiałem twojego zdania wczesniej ;d
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
Mariusz Jakubo
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2013 17:34
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 03.07.13

klemens244

1. Czy jak kupię odpowiedni rozmiar śruby, czy będę musiał dotaczać-dorabiać-jakkolwiek to nazwać tą końcówkę tzn ten dziubek?


2. A co myślicie o tym by iść na skróty, zaizolować śrubę taśmą do owijania gwintów( do rur gazowych) kupioną w hydraulicznym. Pytam zanim spróbuje by uniknąć wielkiej wpadki i kolejnych kłopotów ;)
Edytowane przez Mariusz Jakubo dnia 05-08-2013 17:46
 
Mariusz Jakubo
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2013 18:57
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 03.07.13

Zrobiłem test
!. Dobrałem śrubę + nakrętkę/ zasada mniejsza nakrętka od gwintu śruby.

Dobrałem nakrętkę mniejszą około 3-4 mm

Zrobiłem kilka obrotów

Nakręciłem nakrętkę


 
Mariusz Jakubo
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 14-09-2013 13:15
Początkujący biker


Postów: 22
Data rejestracji: 03.07.13

Światła przód tył na dziś dzień mam :)

Teraz pora na kierunkowskazy

Zupełnie nie wiem jak je podpiąć. Mam schemat elektryczny i go nie rozumiem tak by wprowadzić to w praktykę i podpiąć kierunki.
Czy jeżeli nie mam akumulatora to czy prąd z silnika zasili światła plus kierunki ?

Po podłaczeniu tylnej lampy przód zdecydowanie słabiej świeci
 
Przeskocz do forum: