-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Gaśnie Łoś
arek10220
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 18:53
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Witam ponownie. Pewnego razu gdy na skrzyżowaniu miałem już skręcać motorek zgasł mi i póżniej gdy go zapalałem to po pewnym czasie gasnął. Sprawdzane Było wszystko kompresja 11 Bar, Iskra jest, paliwo dochodzi, zawory i rozrząd też ustawiane i dalej jest to samo. Dołączam filmik http://youtu.be/X...
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
jobal_96
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 19:11
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

A gaźnik regulowałeś?
 
arek10220
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 19:13
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Gaźnik też był regulowany. Co tylko przychodzilo mi na myśl to sprawdzałem. Przeleciałem całą instalacje i też jest ok
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
KML_TDU
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 19:30
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Moim zdaniem przytkana dysza wolnych obrotów, rozbież gaźnik i go wyczysć porządnie
 
arek10220
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 19:55
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

To też nie to, dzisiaj gaźnik czyściłem dysze przedmuchane sprężarką :( Dzieje sie tak samo jak dodaje gazu wiec to raczej nie dysza, plywak tez podginałem i to samo,iglica też podniesiona i to samo.
Edytowane przez arek10220 dnia 10-09-2013 19:59
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
KML_TDU
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 20:07
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

A jaka przerwa na świecy?? Powinna byc taka zeby paznokieć luźno wszedł.
 
jobal_96
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 20:38
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Na filmiku słychać jakby nagle zgubił on iskrę tzn.od razu go zamula i gaśnie. Więc faktycznie problem może tkwić w świecy lub też cewce zapłonowej, może module? Sprawdź tę kostkę od modułu czy dobrze wciśnięta i czy kabelki dobrze łączą. Obejrzyj jeszcze kabel od cewki zapłonowej do fajki, być może ma on przebicie. Wkręć dobrze ten kabel do fajki, ja przez to ustrojstwo pchałem kiedyś moto z 4 km, a okazało się że nie było to dobrze połączone:) Jeśli nic nie pomorze to pozostaje chyba jeszcze raz to wszystko od nowa sprawdzić, nic innego mi nie przychodzi na myśl.:D
Edytowane przez jobal_96 dnia 10-09-2013 20:39
 
klemens244
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 21:34
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jobal: Obroty na jałowym masz ok. 2000 obr/min. Spokojnie zejdź na 1600 odr/min po wymianie fajki.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
arek10220
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 21:35
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Może i mam za dużą przerwę na świecy bo tam z pewnością wsadzę ze 3 paznokcie.Jutro zobaczę tą świecę. Kostki wszystkie rozłączałem i znowu złączałem ze sobą. Kable od modułu do cewki sprawdzone i polutowane ale jednak to nie.Jak nie pomorze świeca to od kolegi pożyczę cewkę z ogara 900.
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
klemens244
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 23:31
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

0,6-0,7 mm i fajka. Piszę to ponownie, bo z tym można powszechnie spotkać się w każdej hulajnodze. Przerabiałem to parę razy w życiu, więc na starcie fajka NGK i świeca irydowa IX
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
arek10220
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 11-09-2013 15:48
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Podgiąłem świece i dalej to samo. A jaka fajka by pasowała NGK? bo patrzyłem i widziałem że są różne rozmiary.
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
Kropa
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 11-09-2013 18:42
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

A patrzyłeś na innym module?
Części chopper oraz quad 200.
 
klemens244
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 11-09-2013 21:08
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Klasyczna pod klucz nasadowy 16 mm. Do bryczek są klucze na 21 mm. Fakja NKG + świeca NKG = zapomnienie o problemach rozruchu przy zalewaniu silnika, dużej wilgotności, temp. nawet poniżej ) st. C. Mnie pali ZAWSZE i BEZ ssania, nawet po tygodniu stania od pierwszego zakręcenia wałem.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
arek10220
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 11-09-2013 21:27
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Ok zobaczę jeszcze co będzie się działo na drugiej cewce od kolegi. Moduł też był zmieniany.
A taka fajka będzie pasować http://allegro.pl...89532.html?
Edytowane przez arek10220 dnia 11-09-2013 21:39
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
jobal_96
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 11-09-2013 22:01
Awatar

Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 13.04.13

Tak, ta fajka będzie pasować bo jak sam widzisz jest ona na gwint 10/12/14 mm tzn.jest ona standardowa do takich świec jak TY masz, a przypuszczam że masz świece ngk cr7/c7..która ma gwint 10mm.
Ja również polecam fajki NGK niby taka błaha rzecz, ale łosiek o WIELE szybciej odpala, również na zimnym (różnicy w jeździe nie odczułem).
 
klemens244
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2013 16:06
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

imageshack.us/scaled/thumb/580/yvtj.jpg
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
arek10220
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2013 20:41
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Sory że długo nic nie pisałem ale choperek dalej nie jeździ :( Czytałem na forum ze przyczyną gaśnięcia może być zużyty uszczelniacz na wale, ale nie wiem czy w łosiu tez tak może być bo to chodzi o motorynkę. Czy to ma coś do tego wgl. wspólnego?
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
szymo_97
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2013 20:48
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Nie, bo to jest 4t.
Tutaj uszkodzony uszczelniacz na wale powoduje tylko wyciek oleju.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
arek10220
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2013 20:54
Początkujący biker


Postów: 44
Data rejestracji: 03.05.12

Ostatnio zobaczyłem ze mam trochę magneto pokrzywione tzn. jakby ktoś młotkiem w niego walił i trochę ma bicie i tak myślę że to może być głównym problemem.
Bo do chińczyka trzeba mieć serce :-)
 
bikeboy
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2013 08:47
Biker


Postów: 175
Data rejestracji: 20.01.12

kolego a nie podginałeś blaszek od zamykania zaworu pływaka? bo wygląda tak jakby brakowało paliwa
 
Przeskocz do forum: