Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Silnik
|
|
KingMen |
Dodany dnia 14-10-2013 10:14
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Siema. W sobote rozkręciłem silnik bo musiałem wymienić tłok. Złozyłęm wszystko, ustawiłem rozrząd przy okazji wyregulowałem zawory i silnik nie chce zapalić. Iskra jest, a w dodatku jest bardzo słaba komprecja. Co się stało? |
|
|
kew |
Dodany dnia 14-10-2013 10:36
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
Rozrząd ustawiony dobrze? Uszczelki całe?
Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
KingMen |
Dodany dnia 14-10-2013 11:43
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Rozrząd ustawiałem 1 sposobem w tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=3Q0fdjYroQQ Uszczelki całe bo nowe ;D Jak kręce magnetem to ten łańcuszek który jest zaraz za magnetem sie wgle nie obraca |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 14-10-2013 13:22
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
No i dobrze, bo to łańcuszek od rozrusznika i on sie nie kręci z magnetem. Może założyłeś w złej kolejności pierścienie na tłok? GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-10-2013 16:24
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wiele błędów montażowych dotyczy zgrania znaków na obudowie głowicy i znaku na kółku zębatym wałka rozrządu. Jak walniesz się na kolana to zupełnie inaczej wizualnie zgrasz te znaki niż patrząc z boku. !-n ząbek różnicy i masz taki wynik jak u Ciebie jest. Co do braku sprężania: może "krzywo" dokręciłeś głowicę. Przykręcaj stopniowo na krzyż po parę razy zmieniając pozycje klucza nasadowego. O przytartym tłoku nie rozmawiamy, ale to też nie jest wykluczone, tak jak nieszczelne gniazda zaworowe, czyli za mały luz S: 0,06 oraz W: 0,07 mm. Jak jest mniejszy to zawory są nie domknięte w pełni. Jest parę wątków, więc rzucam hasłowo na co zwróć uwagę. Lewa.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
KingMen |
Dodany dnia 14-10-2013 20:54
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Pierscienie dobrze złożone i rozrząd też dobrze ustawiony. Jak kopne to mi z weżyka od odmy powietrze spiernicza |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-10-2013 21:10
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
O.K. A jak wygląda sprawa z oringami 2 x 14 mm po jednym nad i pod cylinder. Założyłeś? Może jednak powietrze z komory sprężania dopierdziela do kanału olejowego /nad cylem/ do skrzyni biegów i poprzez odmę właśnie wali do atmosfery.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
karston |
Dodany dnia 18-10-2013 14:30
|
Biker![]() Postów: 67 Data rejestracji: 29.01.12 |
masz walniety zawor sacy albo wydechowy .prawdopodobnie sie zderzyly oba ze soba i ktorys sie skrzywil powodujac nieszczelnosc -brak kompresjii. sprawdz to zalej glowice-gniazdo i odczekaj 5 minut .po tym czsie jak masz przerwe ucieknie z gniazda paqliwo i sprawa sie wyjasni |
|
|
KingMen |
Dodany dnia 19-10-2013 11:36
|
Początkujący biker![]() Postów: 30 Data rejestracji: 21.06.13 |
Po wielu trudach udało mi się odpalić łośka ale kompresja jest nadal bardzo słaba. Wyregulowane są zawory, pierścienie dobrze zalożone, tłok wsadzony napisem "IN" do góry, rozrząd ustawiony ale dalej słaba kompresja. Zrobiłem tak jak karston radził ale to nie pomogło. Klemens tak założyłem je
Edytowane przez KingMen dnia 19-10-2013 11:40 |
|
|
didi1102 |
Dodany dnia 19-10-2013 20:58
|
![]() Biker ![]() Postów: 104 Data rejestracji: 25.06.12 |
a uszczelka ci boczkiem nie puszcza? odpal i weź kawałęk chusteczki higienicznej i sprawdzaj do okoła czy gdzieś nie przepuszcza pod usczelką :-) czy wszystko dobrze dolega ja ostatnio jak skłądałem nie zwrocilem uwagi na połączenie cylinder kartery i miałem podobne objawy ale poprawiłęm i działa na 100% :-)
![]() |
|
Przeskocz do forum: |