Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Hydepark
Zamiana Kinga.
|
|
tryczek1996 |
Dodany dnia 28-10-2013 22:43
|
SuperVIP![]() Postów: 8 Data rejestracji: 25.12.11 |
Jak w temacie, pisze z Panem który chce mojego kinga http://tablica.pl...3MC2f.html zamienić na http://tablica.pl...100687bcb5. Kieruje więc do was pytanie czy taka wymiana byłaby opłacalna? A jeśli tak to na co zwrócić uwagę przy cbr-ce? |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 28-10-2013 23:06
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Przede wszystkim na pracę silnika i na to czy rama jest prosta. Cała reszta to pierdółki, które można zrobić w garażu za pomoca kilku kluczy i odrobiny chęci. Ramę sprawdzić najłatwiej w ten sposób, że przy pewnej prędkości puścimy kierę. Polecam rozpędzić się na jedynce do jakiś 30 km/h, wrzucić luz i wtedy puścić, bo wiadomo, że na biegu bedzie nam hamował silnik i może to być trudniejsze, zwłaszcza jak jeździłeś tylko lżejszymi maszynkami. Jak jeździłeś już czymś wiekszym to sytuacja jest prostsza ![]() Co do silnika to tak. jak odpala, czy nie słychac panewek (poczytaj w necie), czy wszystkie biegi i sprzęgło dobrze chodza, czy nie ma żadnych "dziur" podczas jazdy itd. Warto sprawdzić też czy właściciel dbał o wymiane oleju (przeanalizowac jego kolor i przepracowanie) oraz to czy nie brakuje np. wody w chłodnicy. Jak masz wątpliwości to bierz jakiegoś mechanika, któremu możesz zaufać, a myślę, że wymiana ta jest bardzo opłacalna dla Ciebie. Jak zdarzało Ci się jeździć dużymi pojemnościami to już chyba wiesz czego się spodziewać. Gorzej jak nie masz do czego się odnieść (wtedy lepiej wziąć mechanika i on stwierdzi jak to wygląda). GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 28-10-2013 23:18
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Na początek sprawdzasz stan łożysk główki ramy CeBRa często jest brana na pierwsze moto więc wielu próbuje jeździć nią na kole a to w łożyskach wychodzi, dalej stan przedniego zawieszenia, łożyska kół i kondycję skrzyni, jak dwójka nie jest pewna (wypada) to znaczy że moto dostawało po pupie. Jak łożyska będą dobre to możesz zrobić jazdę testową czy moto jedzie prosto i jak reaguje na lekkie pochylenia - powinien zacząć skręcać. Kondycja tylnej opony i jej błotnika mówi wiele czy nie palono gumy (czytaj katowanie silnika). Na chwilę obecną tyle napiszę (chce mi się spać, ewentualnie poszukaj na ścigacz.pl był artykuł na co zwracać uwagę kupując moto.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 28-10-2013 23:22
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Żeby trafić na niekatowaną Cebrę z 88r to tak jakby wygrać w totolotka. Dużo ryzykujesz, ale na pewno lepsze to niż twój łoś i ja bym się nie zastanawiał długo (silnik do takiej Cebry w razie czego dorwiesz za kilka stówek i dalej jazda). ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
tryczek1996 |
Dodany dnia 29-10-2013 17:53
|
SuperVIP![]() Postów: 8 Data rejestracji: 25.12.11 |
Przeraża mnie w nim tylko przebieg 60tyś. ;/. i facet mówi o napinaczu łańcuszka że piszczy przy zimnym silniku. Nie mniej jednak za mojego złomka i tak chyba sie opłaca. xd |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 29-10-2013 19:06
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Motocykle z lat 80'tych robią przebiegi przekraczające 100kkm i się dobrze mają, prędzej uwierzę że to 160kkm (25 lat i 60 to daje mniej niż 3kkm na rok, na kingach chyba więcej robicie? ) Jak nie bierze oleju i jest w sensownym stanie to uważam że warto. A i schodzenia na kolano możesz się nauczyć ![]() "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
Przeskocz do forum: |