-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zatarty? niewiadomo
Sszakal
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2013 14:02
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Witam i prosze o pomoc :D Podczas jazdy kingiem usłuszałem strzał motor po piskach i koniec. Nie szło biegu wzucić
i musiałem zdjąć łańcuch żeby poprowadzić do domu. Kopka ani rusz biegi nie wchodzą. Co to może być. Dodam jeszcze
że nie miałem tego ograniczenia od kosy od biegów że sie mogła zginać jak chciała. I jakiś miesciąc jeździłem z
odkręconą śrubką łączącą wydech i głowice (pięknie chodził).

Z góry dzieki. LWG!
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
kamil_gs
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2013 14:47
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

podejrzewam że skrzynia padła bo gdyby się zatarł to nie zablokował by nagle koła. Czeka cie na 99,9% rozłożenie silnika żeby to sprawdzić :)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Sszakal
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2013 15:12
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Najpierw łożysko na wale a teraz to. i znowu rozbiórka
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
wujek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2013 15:56
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Po co wariujecie? Ja jezdze w zakresie max 7 tys obr. i zero problemu z niczym. Nie raz widzialem u tych co ostro jezdza z tymi silniczkami to po 500km wszystko leci po kolei.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
KML_TDU
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2013 18:05
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Wujek po co robisz offtopic?? Yemat jest o czym innym, jak bedziemy chcieli poznac twoja technikę jazdy to zapytamy.

A co do samego tematu to jesli silnik by sie zatarł to po wcisnięciu sprzęgła powinno się dać normalnie go pchać, jeśli pomimo wysprzęglenia kolo dalej nie chce się ruszyc to znak że rozsypała się skrzynia niestety.

Kamil mi kiedyś zdarzylo sie tak zatrzeć silnik że kolo zablokowało, poprostu tłok spuchł na tyle że zakleszczył się w cylindrze, co ciekawe po ostygnięciu odpalil i jeździl jeszcze parę miechów :D
 
Sszakal
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 05-11-2013 19:56
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

KML_TDU powiedz czego mam się spodziewać po otwatciu silnika ?:D Masz racje po wciśnięciu sprzęgła opona nadal zablokowana.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
KML_TDU
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2013 23:10
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Siemka, sorry ze tak późno ale ostatnio mam urwanie głowy :D
Jeśli jeszcze nie rozebraleś i dalej nie wiesz w czym może byc problem, to opcje są raczej dwie, czyli albo rozsypała sie któraś zębatka i wpadla między tryba, albo skrzynia się zakleszczyla czyli weszly tak jakby dwa biegi, jeśli to drugie to moze się okazać ze po rozlożeniu i złożeniu calości wszystko będzie ok.
Edytowane przez KML_TDU dnia 08-11-2013 23:10
 
Sszakal
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2013 20:37
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Kurde i znowu pare dni roboty. Wezme się od jutra. Jak coś będe wiedział to dam znać :D Jest takie coś jak tuning skrzyni biegów żeby motorek miał lepsze przyśpieszenie ???
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
hansrpg
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2013 20:51
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Zmiana końcowego przełożenia powinna załatwić sprawę.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
didi1102
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-11-2013 22:13
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

ja bymstawiał na uszkodzenie łożysk i być moze zębow z przekladni ale napewno coś na przekladni bo jak sie silnik zaciera to powoli traci moc aż po czasie tlok tak spuchnie ze nie ma sily się przesuwać wtedy dochodzi do największych szkod na cylindrze robią sie rowki i po ostygnieciu owszem odpali ale nie ma odpowiedniej kompresji i spala olej bo pierścienie nie trzymają no chyba ze lancuch rozżądu się urwał albo w jakiś sposob się napinacz urwał i lancuch siezablokował ale bz rozbierania silnika sie nie obejdzie takie moje zdanie ... czekam na relacje co sie stalo :-) pozdro
szok2
 
Sszakal
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 11-11-2013 18:50
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Wątpie aby to były łożyską bo wszystkie zostały niedawno wymienione. Jak gościu w sklepie zobaczył to łożysko i powiedziałem że to z motorowera to sie śmiał i mówił że to najtańsze łożyska :D
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
Sszakal
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2013 14:09
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Dzisiaj z braku pracy postamowiłem go rozebrać. Po rozpołowieniu silnika okazało się że jeden ząbek od zębatki odlecial i się zaklinował.xd Juz w połowie rozbieranie silnika po paru uderzeniach młotkiem wszystko działało. Podsumowując- Brak jednego ząbka prowadzenie motora przeez 1km i sciąganie łańcucha na poboczu-tłumaczenie się ciekawskiemu policjantowi xd
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
Przeskocz do forum: