-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
King strzela focha
hubertg
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2014 17:37
SuperVIP


Postów: 3
Data rejestracji: 04.02.14

Siemanko !
Jestem posiadaczem kinga 50cc lecz mam z nim nie lada problem a mianowicie po przywróceniu go do życia przyszła pora na długo oczekiwaną jazdę próbną która nie zakończyła się powodzeniem... maszyna zaczęła szarpać przy dodawaniu gazu i przy zmianie biegów zatrzymała się gwałtownie w miejscu przy czym od razu zgasła... żeby było śmieszniej zablokowało się koło oraz kopka która ani drgnie w dół, wciśniecie sprzęgła oraz próba zmiany biegów nic nie daje. Nie mam pojęcia co się stało mam głupie wrażenie że może bieg się zaklinował lub coś w tę stronę. Nie mam pojęcia za co się nawet zabrać może ktoś już miał ten problem za sobą ? Czekam na Wasze wypowiedzi.
Pozdrawiam
 
szymo_97
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2014 17:43
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Silnik do rozbiórki.
Coś musiało się posypać w skrzyni/ewentualnie zatarł się. Głupie pytanie, ale czy po złożeniu zalałeś olejem silnik? Nie zapomniałeś o tym?
Wiele rzeczy mogło się stać. Może np. pękł rozrząd i zablokował w jakiś sposób wał.
Dziwi mnie tylko fakt, że zmiana biegów ani naciśniecie sprzęgła nic nie dają... Po naciśnięciu sprzęgła też nie idzie ruszyć kopką?

Rozumiem, że wcześniej składałeś silnik, tak?
Edytowane przez szymo_97 dnia 04-02-2014 17:44
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
hubertg
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2014 17:50
SuperVIP


Postów: 3
Data rejestracji: 04.02.14

Jak najbardziej olej był wymieniany.
A co do kopki, sprzęgło nic nie pomaga kopka nie do ruszenia w dalszym ciągu
 
szymo_97
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2014 18:05
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

No to trzeba rozpołowić, innej rady nie ma ;/
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2014 21:02
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Twój foch tkwi w wałku zdawczym z którym łączy się zębatka kopki oraz wałek główny skrzyni biegów:

imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/547/hp4u.jpg


Note:

Fakt jest taki, że j.w.. - nie będziesz się nudził.


Scaliłem //Kubix
Edytowane przez Kubix dnia 04-02-2014 22:15
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Sszakal
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 08-02-2014 15:39
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

Miałem tez taką sytuacje z kingiem. Jeden tryb skrzyni biegów się "rozsypał".
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
klemens244
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2014 16:04
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Napisz więcej., w jakiej sytuacji ?, przeciążenie silnika ?, V max?........?

Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: