Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Biegi ciężko wchodzą
|
|
sjaro |
Dodany dnia 02-05-2014 11:58
|
Początkujący biker![]() Postów: 26 Data rejestracji: 02.10.11 |
Witam. Już od dawna mam problem z moim 139fmb. Mam założone 72ccm. Jak jadę na 1 biegu i chce wrzucic na 2, to strasznie ciężko jest to wrzucic, tak że aż czasem muszę podciągnąć go na obrotach. Między kolejnymi biegami jest już lepiej, tylko że wszystkie strasznie "twardo" się wbijają (raz aż urwałem uchwyt trzymający wajchę od zmiany biegów w ramie). Myślałem, że to może silnik się rusza w ramie, ale dobrze jest skręcony + zrobiłem mocowania dolne. A następnym problemem jest to, że jak np dojeżdżam do skrzyżowania i mam biega(1) i wciskam sprzęgło to moto mi dalej ciągnie. Podregulowałem na lince i przy tym deklu od sprzęgła, ale jak ustawie za mocno to sprzęgło mi troche ślizga, a jak za lekko to dalej ciągnie bieg, jeśli trzymam nawet sprzęgło. Co możecie mi poradzić? LwG! Silnik, dwa koła i mina wesoła GG: 4994926 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 02-05-2014 12:10
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Co do sprzęgła to nie mam pojęcia , ale ze skrzynią to jest tam taki motylek i to trzeba dokręcić. ![]() Po dokręcaj to najmocniej jak się da. A będą chodzić jak nogą w wodę. U mnie to się biegi zacinały przez to , że wbijałem 1 i koniec , nie było wiecej biegów. A po dokręceniu tego chodzą lżej niż w samochodzie. Tylko dokręć dobrze , bo ja za pierwszym razem dobrze nie dokręciłem i musiałem drugi raz to robić. ![]() |
|
|
sjaro |
Dodany dnia 03-05-2014 10:03
|
Początkujący biker![]() Postów: 26 Data rejestracji: 02.10.11 |
Kurcze... strasznie dużo roboty przy tym. Jednak będę musiał zrobić to pewnie we wakacje bo teraz trzeba dojeżdżać do sql. Widze, że troche zejdzie z tym. Dzieki za odp. Jakby jeszcze ktoś wiedział co moge zrobić z tym sprzęgłem to czekam. Silnik, dwa koła i mina wesoła GG: 4994926 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 05-05-2014 11:10
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
To jest 30 min. roboty. Zlewasz olej , zdejmujesz dekiel prawy , zdejmujesz cale sprzęgło i już jesteś na miejscu. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 06-05-2014 22:04
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Połóż na lewej"burcie" hulajnogi i nie zlewaj oleju.Sprzęgła nie ruszaj. Klucz ampulowy nr 5 i dokręć to co mówi/pokazuje WUJEK. LwG.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
wujek |
Dodany dnia 06-05-2014 22:27
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
klemens , nie wiem jak ty ale ja wolałbym zlać olej i się nie taplać w oleju. ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 06-05-2014 22:43
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Maestro zawsze zlewam olej, ale mówimy o środkach doraźnych. Ja robię to nie jak mechanior ale ze "skalpelem" w rękach. Sam wiesz lepiej, Jesteś COOL.
Edytowane przez klemens244 dnia 06-05-2014 22:46 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Przeskocz do forum: |