-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Kingway Leike LK50Q-3 - światła z akumulatora
Grzegorz94
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 08:28
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 03.05.15

Witam.
Czy ktoś już przerabiał światła w tym motocyklu (lub podobnym) na zasilane z akumulatora zamiast z cewki i mógłby się podzielić jakimś schematem lub opisem? Bo chciałbym u siebie dokonać takiej modyfikacji, lecz nie wiem, jak się do tego zabrać, na internecie nic nie znalazłem o takiej przeróbce. Pozdrawiam.
Edytowane przez Grzegorz94 dnia 04-05-2015 08:29
 
szymo_97
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 08:49
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Bardzo prosta modyfikacja. Zdzierasz kawałek izolacji przy przełącznikach prawych i z tych kilku kabli wyłonić musisz dwa - żółty i czarny. Odcinasz żółty i izolujesz go, żeby żednego spięcia nie było, a następnie dolutowywujesz czarny do żółtego. Na koniec wszystko izolujesz i po robocie. :) Czarny kabel to plus po przekręceniu stacyjki. Od teraz oprócz czujnika stopu będzie zasilał również przednie światła :)

i.imgur.com/C2N4Jup.jpg

Masz taki prostu schemat, jak czegoś nie rozumiesz to pisz, a wyjaśnię :)

Aa i dość istotny szczegół. Na górze rysunku jest przełącznik, a na dole jakby puszka z instalacja, zapomniałem tego dodać.
Edytowane przez szymo_97 dnia 04-05-2015 08:56
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Grzegorz94
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 13:00
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 03.05.15

Czyli po prostu chodzi o to, żeby włącznik świateł był zasilany z akumulatora po stacyjce, tak?.
 
kamil_gs
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 15:46
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

potwierdzam
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Grzegorz94
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 16:48
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 03.05.15

Ok, rozumiem. A czy przy regulatorze napięcia trzeba coś przerabiać?. Regulator mam na 4 piny. Pozdrawiam.
 
szymo_97
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 21:49
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Nic nie musisz poza tym co napisałem wcześniej zmieniać :)

Tylko jeśli masz iskrownik 2 cewkowy (ale LK chyba miały 6 cewkowe) to mogą wystąpić problemy z powolnym rozładowywaniem się akumulatora. Jeśli jednak masz 6 cewkowy to wszystko będzie git na milion procent. Polecam bardzo tę modyfikację. :)

Który masz rok produkcji łosia?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Grzegorz94
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 22:39
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 03.05.15

No niestety, mam iskrownik dwucewkowy: jedna cewka zasila CDI, a druga cewka ładowanie, do tego ma jeszcze odczep do zasilania świateł. Z ładowania i z odczepu idą kable do regulatora, z czego odczep od świateł zasila światła. Rok produkcji bodajże 2007. Pozdrawiam.
Edytowane przez Grzegorz94 dnia 04-05-2015 22:41
 
szymo_97
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 23:05
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Kurde no, w takim razie może to być kiepsko.
Dałbym w takim wypadku na Twoim miejscu żarówkę led na tył i z przodu może 21W bańkę.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Grzegorz94
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-05-2015 23:33
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 03.05.15

Z przodu zaryzykuję może żarówkę 25/25W, a z tyłu dam LEDa. Tylko mnie ciekawi, czy będę musiał przerabiać połączenie przy regulatorze. Pozdrawiam.
 
szymo_97
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2015 06:58
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Nie, przy regulatorze nic nie robisz, popatrz w schemat, a zrozumiesz :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Grzegorz94
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2015 09:16
SuperVIP


Postów: 6
Data rejestracji: 03.05.15

Skoro tak, to okej, nie mam więcej pytań :). Dziękuję za pomoc w temacie i pozdrawiam :).
 
szymo_97
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 05-05-2015 21:15
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Spoko, nie ma za co :)
Zamykam.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: