Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Zestaw 110, wady, zalety, dobre rady
Dodane przez emilox5 dnia 28-03-2012 15:45
#1
Ostatnio zauważyłem w moim TEXASIE, że mam pęknięty karter. Próbowałem kleić, ale to pewnie długo nie wytrzyma. Będę musiał wymienić więc karter. No to jak mam rozbebeszać skrzynie to przy okazji trzeba będzie wymienić wał na ten do 110 no i założyć cały zestaw 110. Chciałbym od was DOBRE RADY przy montażu, WADY i ZALETY tego zestawu. Czy warto go zakładać jeśli mam teraz 72. Jakie są osiągi 110 tzn. prędkość i moc?
Dodane przez Deamon dnia 28-03-2012 15:58
#2
siły dużo więcej , prędkość około 100 km
Dodane przez matrix dnia 28-03-2012 16:03
#3
skoro rozbierasz silnik to rzeczywiście dobrym rozwiązaniem będzie założenie tego zestawu. Zalety to na pewno siła i prędkość, wad w sumie nie ma.
Moje rady to złożyć solidnie silnik na nowych uszczelkach i zrobić dolne mocowanie silnika żeby nie pękał karter..
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 16:04
#4
różnica pomiędzy 72ccm a 110cc jest taka jak pomiędzy 50cc a 72ccm ;) wiem z własnego doświadczenia
Dodane przez pmimarek dnia 28-03-2012 18:13
#5
(siły dużo więcej , prędkość około 100 km ) Bez jaj ja mam w swoim łosiu 125 i zębatkę 16 i na czwórce może z 90km poleci
Dodane przez emilox5 dnia 28-03-2012 18:37
#6
A jak z wibracjami? Dużo większe?
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 18:39
#7
właśnie po to sie dorobia dolne mocowanie, niweluje wibracje i usztywnia silnik ;)
Dodane przez emilox5 dnia 28-03-2012 19:11
#8
A co z gaźnikiem?
Jak będzie się jeździło gdy zostawie orginalny, ewentualnie kupie inne dysze i zwiększe dawkę na iglicy?
Czy gaźnik z cossa 125 dużo daje?
Dodane przez hubert118 dnia 28-03-2012 19:18
#9
witam ma założony silnik 110 cm i jest naprawdę mocny jeździ się super, zgadzam się również z tym mocowaniem ja dopóki tego nie zrobiłem miałem duże drżenia ale w momencie gdy to zrobiłem i dokręciłem silnik na maxa to drgań praktycznie nie ma. No szczerze mówiąc jest taki malutki przedział między 50-60 km/h gdzie troszkę drży ale to pikuś do poprzednich drgań. Na dole dałem płaskownik dopasowałe do ramy i kupiłem dwa odbojniki do drzwi koloru czarnego takie mniejsze i przez płaskownik i odbojnik przykręciłem silnik u dołu i wygląda to jakby od zawsze tam było jak oryginalnie. Pozdrawiam :zniesmaczony:
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 19:24
#10
emilox5 napisał/a:
A co z gaźnikiem?
Jak będzie się jeździło gdy zostawie orginalny, ewentualnie kupie inne dysze i zwiększe dawkę na iglicy?
Czy gaźnik z cossa 125 dużo daje?
zależy jaki masz gaźnik oryginalny, najpierw sprawdź, potem powiemy czy powinieneś zmienić ;)
wiekszy gaźnik "szybciej podaje" mieszanke do cylindra co przekłada sie na lepsze spalanie, bo silnik dostaje jej tyle ile potrzebuje do poprawnej pracy.
Edytowane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 19:25
Dodane przez emilox5 dnia 28-03-2012 19:42
#11
Na moim pisze PZ19 i KF Japan
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 19:46
#12
czyli jest do gaźnik odp do 110, zresztą to jest gaźnik do 110ccm :P nie musisz zmieniać, jeśli znalazłbyś gaźnik PZ22
(ale ciężko o taki) to byłoby jeszcze lepiej. Podsumowując- nie musisz zmieniać gaźnika ;)
Dodane przez emilox5 dnia 28-03-2012 19:55
#13
A jeszcze wspomnę o tych skrzyniach w których po czwartym biegu jest luz potem jedynka, 2, 3, 4 i znowu luz. Czy jak rozbiore skrzynie mogę przerobić ją żeby właśnie tak wskakiwały biegi?
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 20:12
#14
musiałbyć dorwać skrzynie z GW i przełożyć wszystko, wtedy by było jak w GW, inaczej tego nie zrobisz, chyba że bd wiedział jak jest zrobiona skrzynia w GW :P
Dodane przez emilox5 dnia 28-03-2012 20:20
#15
A czy przy zmianie pojemności trzeba coś jeszcze zrobić oprócz zmiany wały i łańcuszka oraz szpilek?
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 20:30
#16
mówiąc o 110 to potrzeba: zestaw 110, wał, szpilki, łańcuszek, no i ew gaźnik ;)
Dodane przez emilox5 dnia 28-03-2012 20:43
#17
Bo ja coś słyszałem, że jeszcze trzeba cylinder skracać.Ale to chyba jakieś bajki:U
Dodane przez kamil_gs dnia 28-03-2012 20:49
#18
jak sie cylinder skraca to po to żeby nie zmieniać wału,szpilek i łańcuszka, z tym że wtedy robimy 90ccm :)
Dodane przez emilox5 dnia 29-03-2012 15:39
#19
A co byście założyli jako poduszki. Tylko tak żeby ten silnik był dość sztywno i nie skakał w ramie
Dodane przez kuba dnia 29-03-2012 16:07
#20
ja mam opony
Dodane przez emilox5 dnia 30-03-2012 16:25
#21
Ma ktoś jakieś linki do zestawów 110 wraz z wałem?
Dodane przez kamil_gs dnia 30-03-2012 16:38
#23
narazie takich nie ma, ale czekaj na aukcje użytkownika juszczak_pl, on ma mnóstwo części tuningowych do naszych silników :)
edit: jak pisałem to nie było posta wyżej :P
Edytowane przez kamil_gs dnia 30-03-2012 16:38