Tytuł: Eaglets Chopper Team :: odcinka
Dodane przez krysiak115 dnia 29-05-2012 10:42
#1
mam problem z łosiem, od samego początku na max obrotach rozłączał mi silnik tak na 3sekundy i wracał, ale to przy mojej sportowej jeździe bardzo przeszkadza, łoś aktualnie 72cmm, 22mm ,XT z czego skrzynia na moc, rozpedza sie do 50 w 3 sekundy do v-max 180 stopni licznik to tak z 80 jest odcina mi zapłon. przy obecnej mocy bardzo to preszkadza, co to może być, dodam że w serwisie byli tym zdziwieni, gaznik i moduł sprawdzali i nic nie pomogło, moim zdaniem może to być cewka
Dodane przez hansrpg dnia 29-05-2012 11:04
#2
Jakie są objawy tej odcinki? Strzela w tłumik (jak w ścigaczach) czy zwyczajnie silnik nagle zaniemówi? Jak to pierwsze to sprawdź na innym module, lub swój u kogoś podepnij (nie ufaj serwisowi) jak moduł dobry to albo cewka albo impulsor. Jak druga opcja to albo zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, albo iglica do podniesienia (od iglicy bym proponował wtedy zacząć).
Dodane przez krysiak115 dnia 29-05-2012 11:24
#3
raczej to drugie :( tylko nie kojarze gdzie jest iglica
Dodane przez pawelka23 dnia 29-05-2012 11:49
#4
Jeśli masz gaźnik 22mm przy 70cc to wątpię żeby dostawał za mało paliwa :) Ale nie zaszkodzi sprawdzić, iglica znajduje się przy przepustnicy, tam gdzie wkręca się linkę gazu. Pisałeś kiedyś że masz gaźnik z dyszą 22mm ? To jest niemożliwe. Określ dokładnie, jaka dysza i jaka średnica gardzieli.
Edytowane przez pawelka23 dnia 29-05-2012 11:53
Dodane przez matrix dnia 29-05-2012 12:35
#5
ja w gaźniku 22mm mam dyszę 80 i większej nie wkładaj, bo zalewa że hej..
Mi też king zaczął przerywać przy wyższych obrotach po zmianie na 72cc i winna była cewka.
Dodane przez krysiak115 dnia 29-05-2012 14:26
#6
tylko że u mnie jest gaźnik 19 mm a ssawka na 22mm ;p cewka może być a ile do kinga kosztuje?
Dodane przez sowa_gadno dnia 17-10-2012 12:27
#7
mam ten sam obiaw. wymieniona cewka, mod
uł i iskrownik. Nowy gaźnik z tym że do 50ccl. a mam 72, W serwisie podpowiedzieli mi, żebym założył większą dyszę. Mam 78 nie mogli mi pomóc bo mieli największą własnie taką. Mam gdzieś stary gaźnik od 110 założę dyszę i sprawdzę wtedy.. Mam nadzieje, że problem zniknie bo to dość drażniące jak motor gaśnie nagle przy 95km\h i wyhamowuje Cie do 60...
Edytowane przez PeeTER dnia 17-10-2012 13:37
Dodane przez FreeDay dnia 17-10-2012 15:27
#8
Miałem coś podobnego, okazało się ze silnik za mało powietrza dostawał. Wymieniłem filtr na inny i wszystko ok..
Dodane przez marcin94 dnia 17-10-2012 18:04
#9
kucaq śmiech weż se wyreguluj gażnik i po problemie . a co do tej odcinki miałem tak gdy miałem 50 cmm niewiem co się działo że tak było ale jak wymieniłem cylinder głowice na 72 to problem znikł . dodam że mam stożek modół odblokowany kruciec wymieniony na 22 zestawik 72 noi gażnik standardowy od 50 model motocykla xt z 2008 roku . Stawiam na zawory rozżąd ,czyszczenie gażnika może taką blaszke od pływaka trzeba troszkę odgiąclub przygiąc gdyż paliwa może za mało za dużo dostawac .byc może świece zalewa przez to . NIEWIEM ale sprawdziłbym te trzy podstawowe żeczy .
Dodane przez sowa_gadno dnia 17-10-2012 18:41
#10
marcin94 napisał/a:
kucaq śmiech weż se wyreguluj gażnik i po problemie . a co do tej odcinki miałem tak gdy miałem 50 cmm niewiem co się działo że tak było ale jak wymieniłem cylinder głowice na 72 to problem znikł . dodam że mam stożek modół odblokowany kruciec wymieniony na 22 zestawik 72 noi gażnik standardowy od 50 model motocykla xt z 2008 roku . Stawiam na zawory rozżąd ,czyszczenie gażnika może taką blaszke od pływaka trzeba troszkę odgiąclub przygiąc gdyż paliwa może za mało za dużo dostawac .byc może świece zalewa przez to . NIEWIEM ale sprawdziłbym te trzy podstawowe żeczy .
Głowica nowa cylinder i tłok też 72cc filtr stożek nowy, modół nowy, co prawda nieodblokiowany, ale na starym odblokowanym zachowywał się tak samo, cewka nowa. kruciec nówka długi 22mm i gaźnik standart od 50. Model motocykla ten sam tylko rok starszy. dziś ustawiłem wkońcu rozrząd jak należy, podniosłem poziom paliwa w gaźniku i zmieniłem dyszę na większą. Zaworów nie ruszam bo to nowa głowica myślę, że fabrycznie są ustawione jak należy, choć możliwe, że się mylę. Motor strasznie strzela, ale ostatnio zatankowałem na stacji gdzie mają byle jakie paliwo. Jutro zatankuje dobrego paliwa i sprawdzę osiągi. Do tego wszstkiego ostatnio dodałem tłumik od KAWASAKI LTD 250 co dało ogromne polepszenie osiągów. Na oryginalnym wydechu było to samo, tylko że wolniej jechał. Zauważyłem dziś, żę łancuszek rozrządu jest dość wyciągnięty, czy to może być przyczyną strzałów?
Byłem przedwczoraj w warsztacie profesjonalnym. Sprawą zainteresował się sam właściciel i próbował pomóc, ale nic nie wymyślił. Jeszcze nie testowałem po tych przeróbkach co diś zrobiłem na dłuższej trasie, jutro będzie wiadomo czy problem zniknął.
Dodane przez kamil_gs dnia 17-10-2012 20:20
#11
A ja jak widzę ten spam to mam ochotę skasować ten temat, i zrobię to jeśli nadal będziecie to robić !