Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Jak sprawdzic modul?
Dodane przez kacper00100 dnia 07-06-2012 22:27
#1
Siema, powiecie mi jak sprawdzic czy mam zablokowany czy odblokowany modul zaplonowy? kupilem mojego losia uzywanego i nie pytalem sie goscia czy wymienial czy nie.
Dodane przez kamil_gs dnia 07-06-2012 22:30
#2
sprawdź ile idzie do niego przewodów, jaki kolor ma wtyczka oraz powiedz jak wkręca sie na obroty i jakie ma osiągi ;)
Dodane przez kacper00100 dnia 07-06-2012 22:39
#3
te wtyczki kolory to nie wiem... pozno jest nie chce mi sie isc do garazu... :D a na prostej idzie okolo 65.. i wydaje mi sie ze to za malo bo mam jeszcze tlumik pusty
Dodane przez szymo_97 dnia 07-06-2012 22:43
#4
Masz odblokowany moduł.
Na zablokowanym nie przekroczysz 50km/h.
Nie ma co się łudzić. Nie pojedziesz szybciej na 50cc niż to 65km/h
Dodane przez kacper00100 dnia 07-06-2012 22:52
#5
hmmm.. no dobra myslalem ze cos jeszcze wycisne z niego a mam jeszcz takie pytanko bo na 1 biegu 2 3 ladnie sie rozpedza a na 4 nic poprostu ma jakby mniejsze obroty jedzie caly czas tak samo albo jeszcze zwalnia dlaczego?
Dodane przez Bandyta dnia 07-06-2012 22:56
#6
Może masz za dużą zębatkę przednią i dlatego? Sprawdź jaką masz.
Dodane przez kacper00100 dnia 07-06-2012 23:00
#7
okej jutro sprawdze a ma ktos jeszcze jakies propozycje?
Dodane przez infermus dnia 07-06-2012 23:01
#8
Wydaje mi się że skoro na 4 mu zdycha to ma blokady, bo tak to by szedł.
Dodane przez kacper00100 dnia 07-06-2012 23:11
#9
teraz ci nie powiem jakie zebatki... mowilem jutro sprawdze z rana kolo 11
Dodane przez kamil_gs dnia 07-06-2012 23:46
#10
zapewne masz lk albo gw i dlatego tak jest. Losie w tych wersjach mulą na 4 i po wbiciu czuje się jak lapie muła ;/ jedyna rada to zmiana zębatki na mniejszą albo zwiększenie pojemności ;)
Dodane przez Patrol2111 dnia 08-06-2012 00:00
#11
szymo_97 napisał/a:
Nie ma co się łudzić. Nie pojedziesz szybciej na 50cc niż to 65km/h
Ja z górki polecialem 85km/h :>
@Sprobuj zjechac z jakiejsc dosyc duzej gorki i zobacz, co sie bedzie dzialo
Edytowane przez Patrol2111 dnia 08-06-2012 00:08
Dodane przez kamil_gs dnia 08-06-2012 00:28
#12
realna prędkość 50cc to jest 65km/h i kropka. nie pojedziez więcej, a nie ma co patrzeć na liczniki bo kłamią...
Dodane przez KML_TDU dnia 08-06-2012 01:21
#13
Odblokowany modul ma tylko 5 pinow (brakuje srodkowego na gorze) Ale jesli masz ktoregos ze starszych rocznikow to ozesz miec go odblokowany poprzez przeciecie rozowego kabelka w kostce.
Dodane przez kamil_gs dnia 08-06-2012 09:16
#14
oj tu się mylisz :P są moduły które mają 5 pinów i są zablokowane, zresztą nie jeden to może potwierdzić ;)
Dodane przez kacper00100 dnia 08-06-2012 10:24
#15
Zebatki mam takie: przod 14 zebow, tyl 37
Dodane przez Bandyta dnia 08-06-2012 10:32
#16
Na takich przełożeniach to nie powinien mieć muła. Problem musi tkwić gdzie indziej. Jak możesz to sprawdź jeszcze ile pinów ma twój moduł zapłonowy.
Dodane przez kacper00100 dnia 08-06-2012 10:40
#17
A mogli byscie mi dokladnie powiedziec jak to wyglada itp bo zabardzo sie nie znam ;)
Dodane przez kacper00100 dnia 08-06-2012 11:37
#19
wychodzi z niego 5 kabelkow. rozowy,pomaranczowy,zielony i 2 biale
Dodane przez Patrol2111 dnia 08-06-2012 14:58
#20
kamil_gs napisał/a:
realna prędkość 50cc to jest 65km/h i kropka. nie pojedziez więcej, a nie ma co patrzeć na liczniki bo kłamią...
kumpel jechal kolo mnie yamaha tzr 50 i pokazywalo mu tyle samo ;]
Edytowane przez Patrol2111 dnia 08-06-2012 14:58
Dodane przez kacper00100 dnia 09-06-2012 13:55
#21
sam chygba znalazłem przyczyne... ma mała kompresje
Dodane przez hansrpg dnia 09-06-2012 17:11
#22
Lekki off
kacper00100 napisał/a:
Siema, powiecie mi jak sprawdzic . . .
Zaczynamy od założenia tematu w odpowiednim dziale, ale już to poprawiłem. Tematów o module za/od-blokowanym jest sporo, ale skoro już ten się rozwiną to dodam tylko byś spojrzał na mój podpis (chyba że klepiesz z komórki to ok)
Dodane przez KML_TDU dnia 09-06-2012 20:49
#23
Niekoniecznie uszczelka, bardziej stawiałbym na zużyte pierścienie lub tłok i cylinder, jeśli byłaby to uszczelka to wydaje ona charakterystyczny dźwiek jeśli ma przedmuchy, a mianowicie jest to takie "strzelanie" przy szybszym dodaniu gazu (choć nie zawsze) ale tak jak mówie raczej stawiałbym na przytarty tłok. Co nie zmienia faktu ze jeśli tego nie rozbierzesz to nie sprawdzisz.
Dodane przez kacper00100 dnia 09-06-2012 23:26
#24
Nom byłem u mechanik sie spytac dzis to tez mowil ze pierscienie musze wymienic. Zawroty mam dobrze a filtr ten standardowy od łosia
Dodane przez kacper00100 dnia 10-06-2012 12:42
#25
nic nie strzela
Edytowane przez kacper00100 dnia 10-06-2012 12:43
Dodane przez KML_TDU dnia 10-06-2012 13:31
#26
Jesli kopci na bialo to prawdopodobnie pierscienie, a jesli tylko nie ma kompresji to sie zatrał. Ale na 100 % bedziesz wiedzial dopiero jak rozbierzesz. Mógłbyś to sam zrobic bo nie ma duzo roboty trzeba tylkoo pamietac zeby ustawic rozrzad przy składaniu.
Dodane przez kacper00100 dnia 11-06-2012 16:40
#27
Okej dzieki za pomoc ;D można zamknac temat