Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Krzywa ośka
Dodane przez BoloKarol dnia 23-06-2012 18:42
#1
Witam, mam problem z tylną ośką. Pewnego razu jak jeździłem motorem spadł mi łańcuch (na szczęście do domu jakieś 10m wiec podprowadziłem). Założyłem łańcuch ładnie pięknie naciągnąłem i jazda kontrolna po 30m patrze a on wisi jak bombka, a nie jest napięty. No to napinałem od nowa ale sytuacja się powtórzyła. Okazało się że to tylnia ośka jest krzywa, wiec zamówiłem nową. Gdy paczka doszła razem z kumplem zamontowaliśmy nowa i git. Ale po miesiącu jest tak samo. Od czego może wginać się ośka??
Nie jeździłem pod max. obciążeniem.
Dodane przez BoloKarol dnia 23-06-2012 21:54
#2
No napisałem, że już tak robiło a po za tym to widać.
Dodane przez kuba dnia 23-06-2012 22:04
#3
za mocno naciągnięty łańcuch, jazda po krawężnikach i po dziurach.
Dodane przez mati429 dnia 23-06-2012 22:22
#4
Wydaje mi się, że masz krzywy wahacz, może to być spowodowane amortyzator, coś mogło się stać z jednym i już jest inna siła docisku czyli dwa pracują inaczej i jedna strona wahacz może być niżej, przez co ośka też zachodzi, zdejmij koło, naciągacze i przyłóż poziomnicą, lub czymś żebyś dotknął dwie strony od wahacz, no albo się od razu w oko rzuci skrzywienie.
Dodane przez Toman94 dnia 23-06-2012 22:52
#5
Mogą być wyjebane tuleje wahacza...
Dodane przez kuba dnia 24-06-2012 09:02
#6
nawet jakby był 1 amortyzator walnięty, to wahacz pracowałby tak samo, on przecież jest umieszczony w tulejach i o ile nie ma luzu to nie może się kiwać na boki, czyli nie może być jedna strona niżej
Dodane przez kamil_gs dnia 24-06-2012 09:43
#7
tu się mylisz, jeśli jeden amor jest miększy to na jego strone działa inna siła powodując inny nacisk, co może doprowadzić do odkształcenia. a tuleje to myślisz że z tytanu są ??? jeśli tak to się grubo mylisz, to jest najtańsze połączenie chińskiej gumy i metalu...
Dodane przez kuba dnia 24-06-2012 10:10
#8
no to chyba że się odkształci wahacz, albo tuleje luzu dostaną