Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Zmiana Biegów
Dodane przez bastek12316 dnia 29-06-2012 12:23
#1
Witam.Mam problem z zmiana biegów.Wczoraj jadac wyszkoczyło mi ta łaczka do zmiany biegów..razem z ta koncówka.ale to sklepalem.i sie wlasnie pytam gdzie by to mozna bylo kupic.czy to trzeba wszystko kupywac.czy raczej to jedna czesc mozna kupic???
Dodane przez KML_TDU dnia 29-06-2012 12:39
#2
Z tego co wiem to to jest sprzedawane tylko jako komplet :( A przynajmniej ja sie nie spotkalem jeszcze żeby byly pojedyncze elementy.
Atak BTW. To kiedys dałem się kumplowi przejechać i on też mi to urwał a nie mialem nic żeby to naprawić to na postoju udalo mi sie wrzucic 2 odpalilem go na pych i tylo na 2 jechalem 5km do domu, naszczescie przelozenie było takie wtedy że na 2 pokijnie 50 cisnął :D
Dodane przez bastek12316 dnia 29-06-2012 12:54
#3
heh.ja to sobie sklepalem.ale nie wiem czy mi to długo wytrzymie...a i tylko jest potrzebne ta koncówka.nie wiem moze by ktos mial na sprzedarz albo cos.
Dodane przez bastek12316 dnia 29-06-2012 12:57
#4
A jeszcze jedno chcial bym sie spytac.Co zrobic jak.jadac motorem to czuje tak jak by sie zebatki pocieraly w szkrzyni.oleju mam duzo.i wlasnie nie wiem.czemu to jest. mozliwe jest ze przez biegi.ze nie wchodza całe????
Dodane przez bastek12316 dnia 29-06-2012 19:01
#5
Ale to cos pomoze.czy raczej nie? Bo w trakcie jazdy czuje jak niekiedy jak by żebatki przeskakiwały...to tak na 3 raczej i na 4 mi to sie zdarza.
Dodane przez Peny dnia 29-06-2012 20:53
#6
to załuż z przodu dużą zębatkę i ustaw na 2 bieg.
Dodane przez arek10220 dnia 29-06-2012 21:13
#7
Jeśli chodzi o te dźwignię zmiany biegów to mi się tez rozwalała i kupiłem sobie poxiline za 10 zł i skleiłem sobie nią i się trzyma:zadowolony:
Dodane przez patryczekk344 dnia 29-06-2012 23:24
#8
jeżeli chodzi o połączenia kulowe można dostać w sklepie z częściami do... Ciągników!
Zwie się to cięgno gazu.. Ew pokaż na wzór. Jeden minus to to że nie dokupimy tego "cięgna" z lewym gwintem wewnątrz i trzeba przerobić oryginalny pręt lub dorobić drugi z dwoma gwintami prawymi