Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Traci moc, gaśnie

Dodane przez Kynio95 dnia 30-08-2012 20:48
#1

Witam. Moja maszyna po przejechaniu kilku kilometrów na silniku 110cm traci moc i gaśnie. Co może być tego przyczyną?

Edytowane przez PeeTER dnia 30-08-2012 20:51

Dodane przez Kubix dnia 30-08-2012 20:55
#2

Wyreguluj zawory, gaźnik, sprawdź rozrząd. Jeżeli to nie pomoże to napisz przebieg Twojej maszyny, bo może to być wina pierścieni (często się pieprzą w tych pojazdach).

Edytowane przez Kubix dnia 30-08-2012 20:56

Dodane przez Kynio95 dnia 30-08-2012 22:06
#3

a nie jest to np. wina tego że się grzeje czy coś w tym stylu ?? nie muszę montować w nim chłodnicy?


Dodane przez kamil_gs dnia 30-08-2012 23:43
#4

przegrzewa się na 99% z jednego z w/w powodów, chłodnicy nie potrzeba

Dodane przez Kefu dnia 31-08-2012 12:01
#5

Albo wał poszedł tak jak mi :)

Dodane przez matig dnia 31-08-2012 13:12
#6

Jaki masz gaźnik? Nieodpowiednia mieszanka powoduje takie skutki..

Najprawdopodobniej coś z gaźnikiem, lub brak smarowania.

Dodane przez Kynio95 dnia 01-09-2012 18:46
#7

gaźnik mam oryginalny od 50 i nie wiem czy z tym właśnie nie będzie problemu

Dodane przez sowa_gadno dnia 17-10-2012 12:04
#8

Ja mam zestaw 72 i gaźnik od 50 i mam też taki problem. Na wolnych obrotach jest wszystko łądnie pięknie gaźnik niby wyregulowany dobrze. Ma dobre osiągi na trzecim biegu robi 80km\h na czwartym wychodzi poza skale licznika o jakieś 20km\h ale po jakimś czasie na maksymalnie otwartej manetce (róznie, raz po 100 metrach raz po kilometrzer albo dwóch) maszyna poprostu gaśnie. Muszę odpuścić gaz i po spadku prędkości do około 60 - 70km\h dodaje gaz do maksa to po chwili załapie. Silnik po zatrzmaniu się nie jest bardziej gorący niż po normalnej pracy na wolnych obrotach także przegrzewanie się odpada. Byłem z tym w serwisie i mechanik stwierdził, że może być spowodowane tym, że jest za cienka dysza w gaźniku i może nie dostawać dość paliwa. Dodam jeszcze, że motor przy chamowaniu silnikiem strzela w rurę. Dziś sprawdzę co będzie się działo po założeniu dyszy od 110ccl. I napiszę. Jakby ktoś wiedział co może być przyczyną niech napisze, każda pomoc się przyda. A i dodam jeszcze, że silnik jest po kapitalnym remoncie, mam przejechane 1500km.