Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Cewki 2 i 6 róznice

Dodane przez klemens244 dnia 12-01-2013 20:13
#1

Przedstawiam różnicę głównie obudów/dekli bo nigdzie ich nie widziałem wcześniej:
img23.imageshack.us/img23/7118/25122012466.jpg
img23.imageshack.us/img23/9449/25122012467.jpg
Główna różnicą jest wysokość tulei pod cewki, co widaj wyżej i niżej
img838.imageshack.us/img838/6070/25122012468.jpg,
Jak również miejsce zamontowania reglera. Śrubki są M5 w 6-cio cewkowych, a nie M4 w 2-u cewkowych.
WAŻNE: KOŁO ZAMACHOWE JEST IDENTYCZNE I POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
Jeżeli kupujecie silnik i widzicie kostkę konektorową to jest tu 6-ć cewek !!!
A jeżeli wsuwki jak na foto to per logica 2-e cewki.

Dystrybutorzy/sprzedawcy mało co wiedzą co sprzedają. Dla nich to mięso z którego żyją.
A KLUB jest po to, ażeby tu rozwiązać WSZYSTKIE następujące i narastające problemy/kłopoty w eksploatowanych maszynach, których niestety nie uniknie się.


P.S. Dla pyskaczy: 40-lat po maturze jako konstruktor, mechanik, instalator,elektryk........ i wszystkiego co się rusza. Słuzę pomocą fanom a nie pazerotom i fałszywym "znawcom" techniki.
40 lat po maturze, technik mechanik i myli impulsator z reglerem :/

Edytowane przez KML_TDU dnia 13-01-2013 13:36

Dodane przez patryczekk344 dnia 12-01-2013 20:19
#2

Pod zapłon 6 cewek występują dwa rodzaje kół zamachowych. Wysokie i niskie. Mają różnicę w ilości magnesów. Tak samo jak i są dwa albo trzy rodzaje kół wysokich w zależności jaki magnes występuje pod blachą ew jej może nie być. To tak dla ścisłości :)

Dodane przez szymo_97 dnia 12-01-2013 23:13
#3

A ja kupiłem silnik ze wsuwkami, a jest tam 6 cewek. Widać nie jest to reguła, więc nie wprowadzaj kolegów w błąd.
Nie próbuj mi udowodnić, że ten silnik ma 2 cewki, bo ma 6...

Dodane przez klemens244 dnia 13-01-2013 00:26
#4

Swietnie, że ktoś Ci kupił. Ja dałem zdjęcia -jak na wstępie powiedziałem. Są różne silniki. Ja przedstawiłem opcję do 110 ccm uścislając. Różne fabryki, róźne połączenia jak i kolor kabla potrafią dać inny. Co do wprowadzania w błąd kolegów: znasz moje zdanie z ostatniego gg. Chyba wiesz wszystko już.

KML: jeżeli już to inż. mech. Tematy regulatora napięcia oraz impulsatora omawiam szczegółowo na gg z kolegami z klubu. Tutaj jakakolwiek wypowiedź powoduje przesunięcie metalu z kolana do mózgu, co wpływa niekorzystnie na wizerunek firmy /patrz: szczenięca zawiść/. Zamieszczenie tutaj czegokolwiek dla chłonnych inaczej to jest prawidłowe. Pozdrowienia dla moderatorów, którzy namawiają mnie i kumpli na przedstawienia hulajnóg wraz z WŁASNYMI zmianami. Fajnie, że chłopaki ruszyli w zimie z nowymi pomysłami. Jest jeszcze paru, którzy tego nie ujawnili. Ale w lutym/marcu będzie totalny festiwal zmian w chopperkach, którego Klub jeszcze nie widział. Moderatorzy-zamknijcie się w końcu ze swoją kretyńską i gówniarską krytyką.

Post pod postem czyli 1 punkcik, dałbym jeszcze za obrażanie moderatorow ale i tak masz już komplet//KML_TDU

Edytowane przez KML_TDU dnia 24-01-2013 18:28