Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Jak ustawić zawory ?

Dodane przez michalool dnia 14-01-2013 23:41
#1

Siemka,
Zamierzam wymienić cylek i głowicę na 72ccm, i tu zaczynają się schody, chcę to zrobić sam we własnym garażu.
I moje obawy są takie jak :
- jak ustawić zawory i rozrząd ?
Tuhttp://www.eaglet...ad_id=3641 jest jak wymienić ale o ustawieniu rozrządu bądź zaworów nigdzie nie znalazłem .

Dodane przez kamil_gs dnia 15-01-2013 07:56
#2

www.eaglets.pl/fo...ad_id=3608 zawory ;)

rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony :d tylko skręcić pozostaje :)

Dodane przez michalool dnia 15-01-2013 08:49
#3

Dzięki wielkie ;)

Dodane przez Cacper dnia 17-01-2013 21:16
#4

rozrząd- na magnecie szukasz znaczka w kształcie T. Ustawiasz go na godzinie 12, teraz na zebatce rozrządu masz kropkę którą trzeba ustawić na godzinę 9 lub 3. Rozrząd ustawiony :d tylko skręcić pozostaje :)


Jak to na 9 lub 3 u mnie w 50ccm było na 9 wycięcie ale w 72ccm nie mam wycięcia w ogóle

Edytowane przez kew dnia 17-01-2013 21:18

Dodane przez szymo_97 dnia 17-01-2013 21:18
#5

No to w takim razie T na wzierniku, zresztą to widać gołym okiem gdzie jest ta 9. :)

Dodane przez kamil_gs dnia 17-01-2013 21:20
#6

na 9 lub 3 ponieważ na jeden obrót wału przypadają 2 obroty zebatki albo na odwrót i wtedy ustawia się na 12/9 :p w każdym bądź razie i tak i tak jest dobrze :d

Dodane przez Cacper dnia 17-01-2013 22:00
#7

To w takim razie ja już nie wiem na 50ccm miałem na 9 i wszystko mi chodziło, a na 72cm nie mam znaku i ustawiłem tak samo i niestety wkręca się tylko do 8000 i dalej jak by się dławił.

Dodane przez szymo_97 dnia 17-01-2013 22:02
#8

To raczej wina gaźnika. Zawory by klekotały prędzej bardzo głośno zanim przestałby się wkręcać.

Dodane przez Cacper dnia 19-01-2013 10:02
#9

Witam
No i u mnie się okazało co jest nie tak. Zmieniłem spowrotem na oryginalną dysze i wszystko działa ok.
Mam tylko jeszcze problem z wolnymi obrotami przy zimnym silniku,ale jak się rozgrzeje już się wszystko normuje.
Obroty wróciły do normy czyli max11500 i bez problemu do nich dochodzi.
Dzięki za sugestie i pomoc.

Dodane przez szymo_97 dnia 19-01-2013 10:57
#10


Co do jałowych obrotów to gaźnik do delikatnej regulacji.

Temat zamykam.