Dodane przez nookia dnia 21-04-2013 17:43
#1
Siemka, na kole zamachowym nie mam znaku T, wobec tego gdzie jest znacznik GMP, mam takie pionowe kreski, długie, takie ||| |. 3 są blisko siebie, jedna jest dalej, następnie kilka poziomych, takich ----- które tworzą potem kąt prosty i kreskowana linia idzie w stronę silnika. nad tymi poziomymi kreskami jest coś w rodzaju strzałki. Żeby nie było niedomówień... wpisałem to do szybkich pytań, ale nikt nie był łaskaw mi odpowiedzieć.
Dodane przez CoX_Rider dnia 21-04-2013 20:28
#2
Ja tam nawet nie patrzę na te oznaczenia. Odkręcasz lewą pokrywę, żeby móc kręcić magnetem, oraz pokrywki od zaworów. Potem kręcisz kołem i widzisz kiedy zawór jest "otwarty", a kiedy "zamknięty". Po prostu tak ustawiasz magneto żeby po przekręceniu go o 45 stopni w prawo i w lewo popychacz się nie ruszał, a zawór był "zamknięty". To samo robisz z drugim i tyle na ten temat.
Dodane przez szymo_97 dnia 21-04-2013 21:54
#3
Zdejmij głowicę (a właściwie tylko lekko ją zsuń i będziesz wiedział kiedy tłok jest w gmp i zaznacz sobie delikatnie brzeszczotem linie na magnecie i na karterze w tym samym miejscu, żebyś miał na potem. :)
Mówię to w 100% poważnie, ja musiałem tak zrobić podczas ustawiania rozrządu.