Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Wady i zalety 72ccm
Dodane przez Dorobek dnia 28-04-2013 19:00
#1
Witam..
Chciałem zapytać posiadaczy zestawów 72, tak jak w temacie, o plusy i minusy 72 w porownaniu do 50..
Widze kilka tematow o problemach zwiazanych z wymiana 50 na 72 i nie wiem juz co o tym myslec..
Mialem zamiar powiekszyc moja 50 o kolejne 22 ccm ale boje sie, ze moga to byc pieniadze wyrzucone w bloto..
Prosilbym o jakies rady :)
Dodane przez iAdrian dnia 28-04-2013 19:12
#2
Ja mam 72cc i jestem bardzo zadowolony. Choć v max nie zwiększył się zbytnio ( tylko o 5 km) leci 70 sprawdzane GPSem. To przyspieszenie ma niesamowite. Jak wspomniałem jestem zadowolony i nie żałuję ze zakupiłem ten zestaw. Co do v maxu czytałem że rocznik 2007 jest słabszy i ze te roczniki 2009 lepiej idą.
Dodane przez matrix dnia 28-04-2013 19:20
#3
Napiszę krótko:
dla mnie zero wad, same plusy.
Dodane przez LukMoto dnia 28-04-2013 19:26
#4
Żadnych problemów. wszystko pasuje.
Mocy przybywa bardzo dużo. zbiera się o niebo lepiej niż zamulone 50cc
Cena za zestaw jest niska więc śmiało...
Odczujesz same plusy. !
Wymień przednią zębatkę z 14z na 15z lub 16z ( polecam 16z ) i dyszę gaźnika na 0.85mm M4...
Wtedy masz naprawdę niezłe efekty
Dodane przez Kuba95er dnia 28-04-2013 19:28
#5
Ja powiem tak: jak ja kupiłem swój zestaw 72ccm i złożyłem to pokrywki od zaworów i śrubki nie były zachartowane i musiałem zmienić od 50 ale tak to jest super , motocykl ładnie się zbiera tylko też nie można szaleć , ja tam jeżdżę spokojnie 50-60 licznikowe i chodzi już dobre ponad 3500km. Tak więc podsumowując warto zainwestować w ten zestaw choć nie raz tak jak w moim przypadku zdarzają się jakieś niedorobione elementy.
Dodane przez szymo_97 dnia 28-04-2013 19:31
#6
Jedyna wada.
Stajesz się posiadaczem motocykla, czyli teoretycznie podczas kontroli jeżeli skierują Cie na stację kontroli pojazdów i wykażą że jest to 72cc to mogą zakazać rejestracji tego pojazdu.
Oczywiście jest to czysto teoretycznie. W rzeczywistości są same plusy :)
Dodane przez LukMoto dnia 28-04-2013 19:52
#7
szymo się wozisz 125/50 a go straszysz 72/50 ?! :D no weeź :P
Dodane przez Dorobek dnia 28-04-2013 20:51
#8
Noo że lepiej sie zbiera, wiekszy v-max itp to wiadomo, ale widzialem tutaj wiele tematow ze po wymianie na 72ccm wysttepowaly takie usterki ze musialbym do tego dokladac 3 wartosci tego zestawu 72 :P Moze jednak przez ten sezon pojezdze tak, na nastepny cos skoluje.. Zobacze, jak to bedzie.. W kazdym razie dzieki za podpowiedzi :)
Dodane przez wujek dnia 29-04-2013 15:33
#9
Czy ja wiem czy chinskie ? :D Ja kupilem za Ukrainie , bo mieszkam przy granicy , to na cylindrze wybity jest napis HONDA , obecnie moj stary silnik nie ma kompresji , uszczelki sa do dupy bo swista po miedzy cilindrem , zawory nie ustawiane , tylko delikatnie poluzowane i co najlepsze V-max z wypisanymi wyzej dolegliwosciami jest 80km/h licznikowe na przelozeniu 16/38.
Moral jest taki ze jak nie ma sie 72ccm to nie ma jazdy jak dla mnie. ;P Wiec smialo zakladaj 72ccm ;]
PS. Moja opowiadanka to 100% prawdy.
Dodane przez Dorobek dnia 29-04-2013 17:14
#10
No to swietnie, ze wszyscy tak mowicie.. Moze jednak zakupie to 72 jak uzbieram pieniadze, no ale i tak nie w najblizszym czasie bo szykuja mi sie 2-3 zloty teraz, a na dotarciu glupio robic takie trasy po 120km bo go zatre a nie dotre predzej :p Cos postaram sie wymodzic :)
Dodane przez szymo_97 dnia 29-04-2013 18:48
#11
LukMoto napisał/a:
szymo się wozisz 125/50 a go straszysz 72/50 ?! :D no weeź :P
Nie straszę, tylko pytał się o wady i o zalety.
No to mu napisałem na wszelki wypadek jakby nie wiedział. :)
Sam jeżdżę 125/50, ale to mój wybór, zresztą nikomu nie polecam nigdy jeździć 125/50.
W życiu nie popełniłbym tego samego błędu (kupno 125/50), jak ktoś chce info dlaczego to zapraszam na
Gadu-Gadu
20481530.
Dodane przez KML_TDU dnia 30-04-2013 00:35
#12
Sikorbas dlaczego na większym kroćcu miałoby być większe ciśnienie (tymbardziej ze w niedoladowanym silniku w kroćcu robi się podcisnienie) większy krociec do mniejszego gaznika moze właśnie zmniejszyc osiagi bo w miejscu przejscia zrobi sie prog na ktorym moze wystąpić zawirowanie w przeplywie mieszanki.