Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Łoś o co kaman?
Dodane przez KingMen dnia 25-06-2013 12:52
#1
Siema
Posiadam motocykl Chopper Kingway XT50Q z cylindrem 72cc z 2009r.
Jeżdżę nim juz prawie 3 lata i zrobiłem nim około 4000km (troche mało jak na 3 lata). W 2011 roku zaczęły sie dziać dziwne rzeczy. Gdy licznik pokazał 560km zaczęła wariować elektryka i tak jest do dziś. Byłem z nim już u kilku elektryków i żaden nic nie zrobił. Chopper strasznie palił żarówki i rozwala mu aku co jest dziwne ponieważ ostatnio kupiłem mu nowy od Bosha. Pytanie co sie dzieje?
Kolejnym problemem jest brak ładowania, na poczatku było teraz nie ma. Rozwiązałem problem z palącymi żarówkami zmniejszając napiecie poprzez założenie drugiej lampy i podpięcie jej pod krótkie światła. Świecą tylko krótkie długie dalej pali. Następnym problemem jest nie odbijające sprzęgło tu nie mam pojęcia co może być. Ostatnim problemem jest V-Max który wynosi o 5km/h wiecej niż na 50cc a mam 72cc.
Najwięcej jechałem na 72cc 80max. Mój kumpel posiada identycznego i na 72cc leci mu 95 a czasami nawet 100km/h.
W moim chopperze zostały wymienione następujące części:
-Cylinder 72cm3
-Filtr powietrza na stożkowy
-Isrkownik gdyż górna rolka sie przepaliła
-Regulator napięcia
-Bezpiecznik
Proszę pomóżcie mi
Dodane przez Toman94 dnia 25-06-2013 13:03
#2
Na luzie jak dajesz gaz wkręca się na obroty?
Możliwe że moduł uszkodzony,jeśli się nie wkręca.
Dodane przez Zipp3k dnia 25-06-2013 13:13
#3
SzymonLK napisał/a:
Vmax 72cc jak dobrze dotrzesz i wyregulujesz wszystko to 85-90
Może lekki off ale poprawię, że jak polecisz 75km/h to będzie to dobry wynik. I nie powracać do tego co teraz napisałem.
Dodane przez Bandyta dnia 25-06-2013 13:33
#4
Co do nieodbijającego sprzęgła to spróbuj wyregulować, a jak to nic nie da to zamontuj dodatkową sprężynę (Jeden koniec przypnij do tego co trzyma linkę od sprzęgła a drugi koniec do ramy, czy gdzieś indziej). Elektryka to standard w łośku. Na palące żarówki jest żarówka H4 najlepiej od razu z nowym kloszem (np. od fiata 125). Brak ładowania to pewno wina zepsutego iskrownika lub regulatora napięcia. Ostatnią rzeczą jest v-max. Tak jak napisał Zipp3k nie patrz na licznik bo i tak się nic z niego nie dowiesz. Na zestawie 72ccm głównie wzrasta moc. V-max też, ale nie w jakim dużym stopniu.
Dodane przez KingMen dnia 25-06-2013 16:13
#5
Problem ładowania został naprawiony. Wymieniłem regulator i działa ;D sprzegło też naprawione :D zebatki mam oryginalne od początku z przodu 14z a z tyłu 38z, tylnia jest przykrecona na sztywno bo to jest chore żeby za te gumki tyle kasy dawać. Co do modułu to powinien być dobry a jesli nie to go jutro kupie bo i tak musze przerywacz kupić bo sie spalił :O
Dodane przez Bandyta dnia 25-06-2013 17:55
#6
To jeżeli chcesz trochę szybciej pojechać, nie tracąc aż tak dużo mocy to zmień przednią zębatkę na 15z lub 16z. Ewentualnie możesz wymienić tylną na 35z.
Dodane przez KingMen dnia 27-06-2013 17:26
#7
Wszystkie problemy rozwiązałem można zamknąć