Tytuł: Eaglets Chopper Team :: 110 muli
Dodane przez Koper dnia 17-07-2013 19:06
#1
Witam.
Mam znowu mały problem z moją maszyną. Otóż mam założony zestaw 110ccm i jest jeszcze na dotarciu, ale zrobiłem już ze 170km i chciałem go pocisnąć tak do 60km/h a on rozpedza sie do 40-50km/h i już się kończy. Nie mogę się szybciej rozpędzić, a obroty są wysokie. Jutro sprawdze zawory, ale ciekaw jestem co wy macie do powiedzenia. Więc czekam :D
Dodane przez KML_TDU dnia 17-07-2013 19:25
#2
Skoro jedziue tylko 50km/h to obropty nie mogą być wysokie bo to tak nie działa, jeśli masz oryginalne przelożenia (tj. 14/38 ) to prędkość 90km/h osiągniesz gdzies przy 10-11tyś rpm, na 50ccm nie osiagaleś takich prędkosci bo silnik nie dokręcal się do końca.
Ja obstawiam że masz za ubogą mieszanke na wysokich obrotach czyli musisz przesunąć iglicę do góry (zabezpieczenie na iglicy 1 albo 2 rowki w dół)
Edytowane przez KML_TDU dnia 17-07-2013 19:28
Dodane przez Koper dnia 17-07-2013 19:58
#3
Ok, właśnie mam nowy gaźnik pz26 i zauważyłem że jest inaczej iglica niż w starym. Ogarne to rano.
Dodane przez Koper dnia 18-07-2013 15:03
#4
Podniesienie iglicy nic nie dało... Tylko obroty strasznie skoczyly, a nie moglem juz dac nizszych bo na gazniku byly juz najnizsze. Dzisiaj zobacze zawory. Co jeszcze doradzicie?
Dodane przez matrix dnia 18-07-2013 16:05
#5
Moje sugestie:
- moduł zapłonowy
- źle ustawiony rozrząd
Czy przy tej prędkości przerywa silnik?
Dodane przez Koper dnia 18-07-2013 17:55
#6
Nic nie przerywa a rozrząd na pewno dobrze ustawiony jest.
Dodane przez matrix dnia 18-07-2013 18:01
#7
Ja też byłem pewien że dobrze ustawiłem u kumpla a okazało się że był o 1 ząbek źle ustawiony
Dodane przez Koper dnia 18-07-2013 23:28
#8
No dobra jutro to sprawdze.
Dodane przez didi1102 dnia 19-07-2013 07:17
#9
robiles cos z tlumikiem? tz nie wybebeszyles go przypadkiem tz wyjecie rurki z sirodka, katalizator i przegrody? jesli tak to zatkaj tlumik i spraedz czy sie lepiej wkreca :-) sprawdz tez czy jest tlumok dobrze przykrecony ... jak jest wolny przelot i za duza srednica wylotowa spalin nie wytwaza sie odpowiednie cisnienie spalin co powoduje zabuzenia pracy tloka i zaworow ... :-)
Dodane przez Koper dnia 19-07-2013 11:59
#10
Wyjąłem jedną przegrodę, ale to jeszcze na 50tce. Właśnie mam lekka nieszczelność miedzy glowica a wydechem i uciekaja tamtedy spaliny.
Dodane przez kurzac dnia 19-07-2013 12:42
#11
kup uszczelke lub sam sobie zrob ;p
Dodane przez Koper dnia 19-07-2013 13:34
#12
Uszczelka swoją drogą. On sie wkręca na obroty bez problemu... Poprostu przy prędkości 50/h nie chce jechać szybciej, a obroty sa juz dosyć wysokie. Dodam ze mam gaźnik pz26.
Dodane przez Sszakal dnia 19-07-2013 15:44
#13
moze tarcze sprzęgła kończą żywot?
Dodane przez kurzac dnia 19-07-2013 15:54
#14
Mi nic innego na myśl nie przychodzi jak zawory w tym przypadku . .
Dodane przez janiu49 dnia 19-07-2013 22:35
#15
Może dysza w gaźniku za duża i go dusi? Nie mam pojęcia. Może to rozrzad. U mnie tez źle pracował silnik i potrzebne było wyprzedzenie zaplonu przestawiłem o 1 ząbek i było git.
Edytowane przez janiu49 dnia 19-07-2013 22:36
Dodane przez CoX_Rider dnia 19-07-2013 22:59
#16
- "Nie mogę się szybciej rozpędzić, a obroty są wysokie"
- "On sie wkręca na obroty bez problemu".
- " nie chce jechać szybciej, a obroty sa juz dosyć wysokie."
Mi to śmierdzi wyłącznie zbyt krótkim przełożeniem na zębatkach. Jakie masz zębatki i oponę z tyłu?
Dodane przez Koper dnia 20-07-2013 11:48
#17
Janiu miałeś racje. Założyłem z powrotem gaznik pz19 i motor dostał mocy i zaczął jechać szybciej. Teraz zostało go wyregulować. Może kupie po prostu mniejsze dysze do pz26 i będzie git. Dzięki chłopaki!