Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Gaśnie Łoś
Dodane przez arek10220 dnia 10-09-2013 18:53
#1
Witam ponownie. Pewnego razu gdy na skrzyżowaniu miałem już skręcać motorek zgasł mi i póżniej gdy go zapalałem to po pewnym czasie gasnął. Sprawdzane Było wszystko kompresja 11 Bar, Iskra jest, paliwo dochodzi, zawory i rozrząd też ustawiane i dalej jest to samo. Dołączam filmik
http://youtu.be/X...
Dodane przez jobal_96 dnia 10-09-2013 19:11
#2
A gaźnik regulowałeś?
Dodane przez arek10220 dnia 10-09-2013 19:13
#3
Gaźnik też był regulowany. Co tylko przychodzilo mi na myśl to sprawdzałem. Przeleciałem całą instalacje i też jest ok
Dodane przez KML_TDU dnia 10-09-2013 19:30
#4
Moim zdaniem przytkana dysza wolnych obrotów, rozbież gaźnik i go wyczysć porządnie
Dodane przez arek10220 dnia 10-09-2013 19:55
#5
To też nie to, dzisiaj gaźnik czyściłem dysze przedmuchane sprężarką :( Dzieje sie tak samo jak dodaje gazu wiec to raczej nie dysza, plywak tez podginałem i to samo,iglica też podniesiona i to samo.
Edytowane przez arek10220 dnia 10-09-2013 19:59
Dodane przez KML_TDU dnia 10-09-2013 20:07
#6
A jaka przerwa na świecy?? Powinna byc taka zeby paznokieć luźno wszedł.
Dodane przez jobal_96 dnia 10-09-2013 20:38
#7
Na filmiku słychać jakby nagle zgubił on iskrę tzn.od razu go zamula i gaśnie. Więc faktycznie problem może tkwić w świecy lub też cewce zapłonowej, może module? Sprawdź tę kostkę od modułu czy dobrze wciśnięta i czy kabelki dobrze łączą. Obejrzyj jeszcze kabel od cewki zapłonowej do fajki, być może ma on przebicie. Wkręć dobrze ten kabel do fajki, ja przez to ustrojstwo pchałem kiedyś moto z 4 km, a okazało się że nie było to dobrze połączone:) Jeśli nic nie pomorze to pozostaje chyba jeszcze raz to wszystko od nowa sprawdzić, nic innego mi nie przychodzi na myśl.:D
Edytowane przez jobal_96 dnia 10-09-2013 20:39
Dodane przez klemens244 dnia 10-09-2013 21:34
#8
Jobal: Obroty na jałowym masz ok. 2000 obr/min. Spokojnie zejdź na 1600 odr/min po wymianie fajki.
Dodane przez arek10220 dnia 10-09-2013 21:35
#9
Może i mam za dużą przerwę na świecy bo tam z pewnością wsadzę ze 3 paznokcie.Jutro zobaczę tą świecę. Kostki wszystkie rozłączałem i znowu złączałem ze sobą. Kable od modułu do cewki sprawdzone i polutowane ale jednak to nie.Jak nie pomorze świeca to od kolegi pożyczę cewkę z ogara 900.
Dodane przez klemens244 dnia 10-09-2013 23:31
#10
0,6-0,7 mm i fajka. Piszę to ponownie, bo z tym można powszechnie spotkać się w każdej hulajnodze. Przerabiałem to parę razy w życiu, więc na starcie fajka NGK i świeca irydowa IX
Dodane przez arek10220 dnia 11-09-2013 15:48
#11
Podgiąłem świece i dalej to samo. A jaka fajka by pasowała NGK? bo patrzyłem i widziałem że są różne rozmiary.
Dodane przez Kropa dnia 11-09-2013 18:42
#12
A patrzyłeś na innym module?
Dodane przez klemens244 dnia 11-09-2013 21:08
#13
Klasyczna pod klucz nasadowy 16 mm. Do bryczek są klucze na 21 mm. Fakja NKG + świeca NKG = zapomnienie o problemach rozruchu przy zalewaniu silnika, dużej wilgotności, temp. nawet poniżej ) st. C. Mnie pali ZAWSZE i BEZ ssania, nawet po tygodniu stania od pierwszego zakręcenia wałem.
Dodane przez arek10220 dnia 11-09-2013 21:27
#14
Ok zobaczę jeszcze co będzie się działo na drugiej cewce od kolegi. Moduł też był zmieniany.
A taka fajka będzie pasować
http://allegro.pl...89532.html?
Edytowane przez arek10220 dnia 11-09-2013 21:39
Dodane przez jobal_96 dnia 11-09-2013 22:01
#15
Tak, ta fajka będzie pasować bo jak sam widzisz jest ona na gwint 10/12/14 mm tzn.jest ona standardowa do takich świec jak TY masz, a przypuszczam że masz świece ngk cr7/c7..która ma gwint 10mm.
Ja również polecam fajki NGK niby taka błaha rzecz, ale łosiek o WIELE szybciej odpala, również na zimnym (różnicy w jeździe nie odczułem).
Dodane przez klemens244 dnia 12-09-2013 16:06
#16

Dodane przez arek10220 dnia 11-11-2013 20:41
#17
Sory że długo nic nie pisałem ale choperek dalej nie jeździ :( Czytałem na forum ze przyczyną gaśnięcia może być zużyty uszczelniacz na wale, ale nie wiem czy w łosiu tez tak może być bo to chodzi o motorynkę. Czy to ma coś do tego wgl. wspólnego?
Dodane przez szymo_97 dnia 11-11-2013 20:48
#18
Nie, bo to jest 4t.
Tutaj uszkodzony uszczelniacz na wale powoduje tylko wyciek oleju.
Dodane przez arek10220 dnia 11-11-2013 20:54
#19
Ostatnio zobaczyłem ze mam trochę magneto pokrzywione tzn. jakby ktoś młotkiem w niego walił i trochę ma bicie i tak myślę że to może być głównym problemem.
Dodane przez bikeboy dnia 12-11-2013 08:47
#20
kolego a nie podginałeś blaszek od zamykania zaworu pływaka? bo wygląda tak jakby brakowało paliwa
Dodane przez arek10220 dnia 16-11-2013 22:52
#21
Gaźnik zakładałem drugi i nic nie pomaga.