Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Nasze maszyny 2013'

Dodane przez klemens244 dnia 20-10-2013 22:31
#1

A może coś jest nowego ? http://www.eaglet...post_87587. Może Zipp3k pociągnie temat na zakończenie sezonu ?
Coś ode mnie:imageshack.us/scaled/thumb/28/t3jx.jpg

Dodane przez szaraf dnia 21-10-2013 21:13
#2

FAKT, temat Zippka ucichł,a był super pomysłem

Dodane przez klemens244 dnia 21-10-2013 21:21
#3

No i: WALKA o OGIEŃ. Zipp3k-obudź się:
http://www.eaglet...post_88459

//klikane, kew

Edytowane przez kew dnia 21-10-2013 21:33

Dodane przez wujek dnia 21-10-2013 21:27
#4

+1 (like) do odnowienia tematu

Dodane przez Kubix dnia 21-10-2013 22:09
#5

No to coś ode mnie. Gotowy na sezon :U

img843.imageshack.us/img843/5743/s882.jpg


Lewa i szerokości ! :P


Dodane przez szymo_97 dnia 21-10-2013 22:42
#6

Uprzedziliście mnie trochę.
Pod koniec roku (przerwa świąteczna) miałem zamiar zakładac taki temat w formie konkursiku (może i nawet z nagrodami rzeczowymi) na najlepszą maszynę roku 2013. Dlaczego nie teraz? A no dlatego, że 2013 jeszcze się nie skończył i wiele osób nie dokonało jeszcze wszystkich przeróbek planowanych na rok 2013 :P

Tak czy inaczej. Konkurs odbędzie się. Może w formie ankiety, może ten temat przekształcę trochę (jak autor się zgodzi oczywiście). Pomyślę jeszcze, ale tak jak wspomniałem wcześniej. Dopiero w grudniu, pod koniec roku. :)

Edytowane przez szaraf dnia 22-10-2013 13:34

Dodane przez klemens244 dnia 22-10-2013 03:58
#7

Świetnie to brzmi. Zobacz jak nagle wzrosła ilość odwiedzin na stronach klubu. Pozostawiam South Box bez komentarzy , wewnętrzne gg, które jest b. przydatne do tematów typu: miesiączkowanie pingwinów, lub pieprzenie kto jest pierwszy o magicznej godz: 0:00. Ażeby nie uprzedzać kolejnych pomysłów, których jest jak zwykle multum, tak jak możliwości rozbudowy chopperków bez zbędnych inwestycji zaproponuj pulę /konto bankowe/ na które można przelać po 5-50 zeta. Przeprowadź ankietę co byłoby kryterium, ażeby coś wygrać. Może zdobywcy wystarczy kasy na inwestycję we własny pojazd. Kryteria mogą być różne: ilość przejechanych km maszynką w 2013 roku np. potwierdzonych przez klubowicza cieszącego się zaufaniem=wiarygodnego. Maksymalna ilość napraw we własnym egzemplarzu = tytuł najgorszego chinola 2013', czy też konkurs na najbardziej cwanego klubowicza=tanio kupić i drogo sprzedać swojemu Koledze z klubu. Kryteriów jest dużo. Lub wymyśl coś oryginalniejszego, bo pomysłów ludziska maja dożo, ale jakoś nie garną się do zabierania głosu, bo stale były krytyki od "asów" wiedzy technicznej. No właśnie tych co najszybciej puchną z kluczem w łapie, a nawijają slangiem warsztatowym o dupie maryny. Wiesz takie szczylowate podejście kolesi z klubu. Daj możliwość wypowiedzenia sie ludziom, bo takie ankiety już były tu przerabiane z różnymi skutkami. W sposób niekoniecznie jawny. Podejmiesz sie przekształcenia, jak sie autor zgodzi. Otóż autorami sa wszyscy użytkownicy, których łączy jakaś pasja do drgnięcia manetką i klamką sprzęgła /jak jest/. Zrób naradę otwartą , bo jakoś głowa ryby nie psuje się od dupy strony. Masz fumfli adminów, biernych moderatorów, często goszczących przypadkiem w klubie. Masz kontakt z założycielami tej strony. Do końca roku jest ponad dwa miesiące. Coś jeszcze można zrobić. Ja planuję wyrzeźbić silnik 150ccm, może nawet 250 ccm i pionowy w ramach swoich pomysłów do własnej weryfikacji. Z wieloma chłopakami nadaję "po godzinach" o tym co kto może wymyślić i coś wdrożyć po szkole, czy po pracy. Różne sa marki moto i kluby, gdzie można wyżyć się też technicznie. Adminie: błyśnij intelektem, czym zakończyć dany rok. Najlepszym zdjęciem, najgorszą hulajnogą, inwencją twórczą, ilością kumpli /pasjonatów na Facebook'u, ilości straconej kasy w częściach ? Myśl, bo czas płynie. A Nowi szukają w klubie pomocy na własne problemy. Starsi awansują do kat: A1, A i siłą własnego wieku idą do większych maszyn. Ale tu można wiele się nauczyć z poradników klubowych lub ratowania z opresji CITO /od ręki lub natychmiastowa pomoc/. Uprzedź kolejne wątki, które śpią w narodzie. A moze chłopaki otworzą sie z własnymi nowymi pomysłami. Co boicie się krytyk mądrzejszych ? Każdy Jan był kiedyś Jasiem, tak jak mistrz Polski uczył sznurować sobie trampki. Tak jak WSZYSCY. Lewa.

Edytowane przez klemens244 dnia 22-10-2013 04:02

Dodane przez szaraf dnia 22-10-2013 13:35
#8

szymo_97 napisał/a:
Uprzedziliście mnie trochę.
Pod koniec roku (przerwa świąteczna) miałem zamiar zakładac taki temat w formie konkursiku (może i nawet z nagrodami rzeczowymi) na najlepszą maszynę roku 2013. Dlaczego nie teraz? A no dlatego, że 2013 jeszcze się nie skończył i wiele osób nie dokonało jeszcze wszystkich przeróbek planowanych na rok 2013 :P

Tak czy inaczej. Konkurs odbędzie się. Może w formie ankiety, może ten temat przekształcę trochę (jak autor się zgodzi oczywiście). Pomyślę jeszcze, ale tak jak wspomniałem wcześniej. Dopiero w grudniu, pod koniec roku. :)



Macie okazje, róbcie wszyscy szybko bobbery! :D.
bo wszystko inne co bobber to zło :lol:

Dodane przez wujek dnia 22-10-2013 15:54
#9

szaraf , ze tak powiem zaczynasz *BRZYDKO*ic glupoty , to ze nagle komus sie podoba bobber to chyba nic zlego ? Mi sie zawsze podobaly zwykle chopperki nie ubrane itp. KucaQ np. to by losia tak naubieral ze wazyl by ze 150kg , inni zas wypierdzielaja zbedne rzeczy , tu doda tu ujmie i robia pod siebie itd. Tak Ci przeszkadzaja przerobki ? Dla mnie kazdy łoś moze byc przerobiony na bobbera , przerob swoja Kawe na CR lub cos innego to zobaczysz jak sie toba zainteresuja.

Dodane przez Kropa dnia 22-10-2013 17:44
#10

Do przeróbki trzeba miec inwencję tworcza, a nie tylko gadanie, ze bobber bobber bobber. ;p Nie pasuje to nie ogladac, proste : ))

Dodane przez szymo_97 dnia 22-10-2013 18:21
#11

Ciekawy temat, a Wy już szukacie zaczepki... Chłopaki, błagam Was... ;/

Przez kupe lat na tym forum nie było nic innego niż seria/ubrana seria. W ostatnich dwóch latach zaczęły się ciekawe przeróbki, typu zmiany kół, robienie własnych ram przez niektórych. To chyba dobrze, prawda? :)

klemens244, wspominałeś o pionowym 150/250cc. Chciałem wsadzić dokładnie to samo, ale niestety nie mam nikogo zaufanego kto by mi mógł ramę powiększyć (dosłownie żeby wszedł ten silnik brakuje trzech centymetrów), a sam mam za mało umiejętności jeszcze żeby to zrobić dobrze i się nie bać...

Dodane przez szaraf dnia 22-10-2013 19:54
#12

wujek napisał/a:
szaraf , ze tak powiem zaczynasz *BRZYDKO*ic glupoty , to ze nagle komus sie podoba bobber to chyba nic zlego ? Mi sie zawsze podobaly zwykle chopperki nie ubrane itp. KucaQ np. to by losia tak naubieral ze wazyl by ze 150kg , inni zas wypierdzielaja zbedne rzeczy , tu doda tu ujmie i robia pod siebie itd. Tak Ci przeszkadzaja przerobki ? Dla mnie kazdy łoś moze byc przerobiony na bobbera , przerob swoja Kawe na CR lub cos innego to zobaczysz jak sie toba zainteresuja.


Nie zaczynam gadać głupot,tylko widocznie jesteś zbyt krótko na forum,albo przespałeś pewne kwestie i 90% użytkowników wie jak jest :). A co do przeróbek to nie przeszkadzają mi,bo inaczej bym miał łosia w serii, pomyśl czasem
Co do kawy, nie zamierzam niczego przerabiać.

Dodane przez klemens244 dnia 22-10-2013 21:43
#13

1. Szymo poszukaj na świecie cen: zongshen 155cc engine. Poznałem wczoraj wariatów PIT DIRT BIKE. Małe to, ale maja takie silniki z 6-a tarczami sprzęgłowymi. No i: 18 kM. Chcą sprowadzić 5-ć sztuk z USA, bo ebay to jest poroniony pomysł jak czasami u nas allegro. Nie mam tyle kasy. Znalazłem cenę 599 USD. Jest kosmiczna za SAM silnik. Szukaj z ilością 5 szt., bo podobno jest taki min. limit. Jak widzisz wchodzi idealnie w punkty mocowania np. 50 ccm. Szukaj bo to jednoczy klubowiczów. A TERAZ:
p.2. NO *BRZYDKO* WASZA MAĆ, komu w*BRZYDKO*, znowu jaja na forum. Zamknąć mordeczki i wziąć się za zeszyty, bo to jest przyszłość. A na podwórku można się spotkać swoją droga. Często wspólny język / patrz. obita morda/ pomaga spojrzeć na wiele spraw z boku inaczej, No nie koledzy ? Sprawdźcie ciśnienie w kołach wcześniej. Ja spotkam się z paroma kutasami, ale jak już skończą 18 lat. Bo to może być teraz K.Karny za małolata. Lewa.
Note: 200-300 USD/10 szt minimum http://wangyepart...Parts.html,
a 110 ccm: 70-120 USD/10 szt. minimum, szok, no nie ? To się nazywa robić KASĘ w Polsce. Hurtownie stawiają sobie z marmurów domy w tym roku. O Ferrari za 600-900 tys zł nie wspomnę, bo to bryczka dla chłopaka córki, hahahaha. Czyli za 800 zł mam nówkę choppera 2013' i w tym transport. Napisałem maila do Chin o 1 SZTUKĘ, bo przy 10 szt jest 200 USD. Odpowiedź po 1 minucie:

Cześć, jak się masz, dla 155cc oleju Zongshen chłodzi silnik marka, cena jest usd350.00/pc.

Aby uzyskać więcej informacji, pls o kontakt ze mną w każdej time.we daje REPONSE w ciągu 24 godzin.

BR

Jason

Nasz adres fabryczne:

Taizhou części Wangye skuter co., Ltd

Dodaj: No.25, Droga Huiming, powierzchnia przemysł Huangyan, Taizhou City, Zhejiang

Oddział:

TEL: 0579 87218690

FAX: 0579 87218690

MP: 013777535750

Skype: cnmoto1

QQ: 604797860

EMAIL: 2876818821@qq.com

Strona WWW: http://wangyeparts.en.alibaba.com

TAK SIĘ PRACUJE W CHINACH

Edytowane przez klemens244 dnia 23-10-2013 02:10

Dodane przez wujek dnia 23-10-2013 16:27
#14

Czyli ile za taka jedna 110 ? No-Name ?

Dodane przez klemens244 dnia 23-10-2013 17:06
#15

110 ccm: 70-120 USD/10 szt. tj. minimalne zamówienie 10 szt SILNIKÓW, bo tego szukam. Masz adresy majlowe. Napisz Mają tłumaczy w googlach przecież na całym świecie lub po angielsku. Dowiesz się wszystkiego. Możesz zadać ~10 pyt błyskawicznych. Na wszystko Ci odpowiedzą łącznie z dostawą do domu. Tak jak byś zamawiał cokolwiek w Polsce.
Note: Jest już 4 chętnych, ale ja jeszcze nie mam kasy na to.
Aha to jest ZONGSHEN, a nie no-name, czytaj dokładnie stronę producenta.Lewa.
Note ciąg dalszy: http://wangyepart...Parts.html

Edytowane przez klemens244 dnia 23-10-2013 17:28