Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Dławiący king
Dodane przez Mixer dnia 03-02-2014 19:02
#1
Witam wszystkich bardzo serdecznie :wink:
Mam problem ze swoim łosiem.Dopisała dzisiaj pogoda,więc postanowiłem obudzić kinga z zimowego snu i trochę pojeździć.Gdy chciałem trochę dodać gazu motocykl zaczął mi się dławić,myślałem,że mam za mało paliwa i pojechałem go zatankować,ale to nic nie dało.Problem polega na tym,że gdy chcę dodać troche więcej gazu łosiek się dławi, a na czwarty bieg wgl nie wrzucałem bo by mi zgasł.Gaźnik jest raczej czysty i może mi pomożecie co może być tego przyczyną.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Mixer
Dodane przez Kubix dnia 03-02-2014 19:06
#2
Sprawdź dokładnie gaźnik, przeczyść go, zapewne jakiś syf tam się dostał. Dodatkowo możesz go po zimie wyregulować, razem z zaworami. Ogólnie nic innego nie przychodzi mi do głowy :)
Dodane przez Mixer dnia 03-02-2014 19:26
#3
Okey,zrobie tak jak mówisz,może pomoże :D
Dodane przez PatryS50 dnia 03-02-2014 19:26
#4
Tak jak kolega wyżej radzi: dokładnie wyczyść gaźnik.
Miałem ten sam problem, w moim przypadku wyczyszczenie gaźnika i ustawienie iglicy na środku pomogło:xhappyorange:
Dodane przez Mixer dnia 18-02-2014 18:13
#5
Nie miałem kiedy napisać,ale po regulacji gaźnika king dławi jak dodaje się gazu,podobno na iglicy ustawia się jakoś dawke paliwa jaką dostaje i moje pytanie brzmi jak ustawić iglicę,aby king dostawał więcej paliwa?
Dodane przez kurzac dnia 18-02-2014 18:32
#6
więcej paliwa ustawiasz przesunięcie ząbka w dół
czyli odstawiasz ten bolec o kawałeczek dalej od końca linki z perspektywy jak wyciągasz linke to przesuwasz w góre na iglicy xd
Dodane przez Mixer dnia 02-03-2014 21:15
#7
Gaźnik został wyczyszczony i ustawiony dokładnie,a nadal dusi na rozgrzanym silniku,lecz gdy jest zimny pracuje normalnie.
Czy to może być wina źle ustawionych zaworów?
Byłbym wdzięczny na szybką odpowiedź. :wink:
Dodane przez mati429 dnia 02-03-2014 23:39
#8
Mixer napisał/a:
Gaźnik został wyczyszczony i ustawiony dokładnie,a nadal dusi na rozgrzanym silniku,lecz gdy jest zimny pracuje normalnie.
Czy to może być wina źle ustawionych zaworów?
Byłbym wdzięczny na szybką odpowiedź. :wink:
Tak, zawory jedna z ważniejszych funkcji, źle ustawione mają wpływ głównie na moc. Po za tym strzelanie z tłumika, nierówna praca silnika itp.
Oczywiście po zimie powinieneś zrobić podstawowe czynności, swoje odstał, trzeba go nastroić, czyszczenie i regulacja gaźnika, regulacja zaworów(pamiętaj, żeby regulować na zimnym silniku, najlepiej rano po przestanej nocy), do tego wszystkiego powinieneś wymienić olej w silniku, stary ma zły wpływ na uszczelki, jeżeli np. dużo nie przejechałeś przed ostatnią wymianą, a stał zimę to już mógł stracić właściwości.
Jeszcze powinieneś naciągnąć i nasmarować łańcuch, wymienić płyn hamulcowy i sprawdzić stan okładzin hamulcowych.
Trochę się rozpisałem, ale myślę że nie będziecie mieć do mnie pretensji, może komuś pomogłem przy okazji. ;)
Dodane przez Mixer dnia 03-03-2014 15:47
#9
Dzięki za odpowiedź :)
Dodane przez klemens244 dnia 04-03-2014 01:03
#10
Mati-super. Wszyscy już wiedzą, że sezon też trzeba rozpocząć od przeglądu stanu rzeczy.
Mixer: Odkręć śrubę opróżnienia gaźnika i zlej ze 100 ml paliwa z w/w przegrody. Oczyścisz układ od zbiornika do tejże śrubki.
Aha, napisz jaki kolor świeca ma /bez ssania/ zanim zaczniesz eksperymentować z iglicą, bo efekt możesz mieć odwrotny niz zamierzony.
Dodane przez kubos888 dnia 04-03-2014 09:50
#11
Jesli king na ssanu chodzi dobrze a bez sie dławi to jest chyba wina filtra powietrza? Byc morze jest zatkany.:happyorange: