Tytuł: Eaglets Chopper Team :: King strzela focha

Dodane przez hubertg dnia 04-02-2014 17:37
#1

Siemanko !
Jestem posiadaczem kinga 50cc lecz mam z nim nie lada problem a mianowicie po przywróceniu go do życia przyszła pora na długo oczekiwaną jazdę próbną która nie zakończyła się powodzeniem... maszyna zaczęła szarpać przy dodawaniu gazu i przy zmianie biegów zatrzymała się gwałtownie w miejscu przy czym od razu zgasła... żeby było śmieszniej zablokowało się koło oraz kopka która ani drgnie w dół, wciśniecie sprzęgła oraz próba zmiany biegów nic nie daje. Nie mam pojęcia co się stało mam głupie wrażenie że może bieg się zaklinował lub coś w tę stronę. Nie mam pojęcia za co się nawet zabrać może ktoś już miał ten problem za sobą ? Czekam na Wasze wypowiedzi.
Pozdrawiam

Dodane przez szymo_97 dnia 04-02-2014 17:43
#2

Silnik do rozbiórki.
Coś musiało się posypać w skrzyni/ewentualnie zatarł się. Głupie pytanie, ale czy po złożeniu zalałeś olejem silnik? Nie zapomniałeś o tym?
Wiele rzeczy mogło się stać. Może np. pękł rozrząd i zablokował w jakiś sposób wał.
Dziwi mnie tylko fakt, że zmiana biegów ani naciśniecie sprzęgła nic nie dają... Po naciśnięciu sprzęgła też nie idzie ruszyć kopką?

Rozumiem, że wcześniej składałeś silnik, tak?

Edytowane przez szymo_97 dnia 04-02-2014 17:44

Dodane przez hubertg dnia 04-02-2014 17:50
#3

Jak najbardziej olej był wymieniany.
A co do kopki, sprzęgło nic nie pomaga kopka nie do ruszenia w dalszym ciągu

Dodane przez szymo_97 dnia 04-02-2014 18:05
#4

No to trzeba rozpołowić, innej rady nie ma ;/

Dodane przez klemens244 dnia 04-02-2014 21:02
#5

Twój foch tkwi w wałku zdawczym z którym łączy się zębatka kopki oraz wałek główny skrzyni biegów:

imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/547/hp4u.jpg


Note:

Fakt jest taki, że j.w.. - nie będziesz się nudził.


Scaliłem //Kubix

Edytowane przez Kubix dnia 04-02-2014 22:15

Dodane przez Sszakal dnia 08-02-2014 15:39
#6

Miałem tez taką sytuacje z kingiem. Jeden tryb skrzyni biegów się "rozsypał".

Dodane przez klemens244 dnia 09-02-2014 16:04
#7

Napisz więcej., w jakiej sytuacji ?, przeciążenie silnika ?, V max?........?