Tytuł: Eaglets Chopper Team :: regulacja obrotów po wymianie głowicy
Dodane przez Kubo_998 dnia 19-02-2014 20:58
#1
Witam dokonałem swojego pierwszego wyczynu wymieniłem głowice w swoi ŁOSIU po odpaleniu motor wchodzi na duże obroty. Przed wymiana głowicy obroty (gażnik) były okey. Co może byc przyczyną rozbiegania sie silnika po wymianie głowicy . Jedyną rzeczą która została zrobiona to wymiana głowicy i wybebeszenie 1 pierwszej przegrudy w tłumniku( zewnetrznej) . Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu iż mam ferie i chce przygotować go do sezonu :)
Dodane przez Kompozytor dnia 19-02-2014 21:04
#2
Jak go zapalisz to od razu duże obroty ? A zobacz jak włożyłeś linkę od manetki do gaźnika z iglicą możliwe że ,,na odwrót,, i nie poszła na dół i jest cały czas podciągnięta.
Dodane przez Kubo_998 dnia 19-02-2014 21:23
#3
tak ino go zapale odrazu wskakuje na duze obroty i musze go wyłanczać aby silnik niewyleciał z ramy
Dodane przez Kompozytor dnia 19-02-2014 21:30
#4
A patrzyłeś to co napisałem musiało się raczej co przy gazniku przestawić a kreciles coś sruba od obrotów ? Zobacz z ta iglica
Dodane przez Kubo_998 dnia 19-02-2014 21:34
#5
przy gazniku regulowałem ale nic nie dało więc posttanowiłem sie spytać na forum. Szczerze o iglicy niepomyslałem tak więc jutro spojrze. Kolego mógłbyś przybliżyć w którym miejscy znajduje się ta iglica . Z Góry dzięki :wink:
Dodane przez Kompozytor dnia 19-02-2014 21:44
#6
Nie chodzi mi kakretnie o iglice a cały ten mechanizm nie wiem jak się nazywa, jak idzie ci linka of manetki i wchodzi do gaźnika odkrecasz ta srube i wyciągasz to ,,coś,, i to musi wejść głęboko mogłeś to odwrócić i nie wsunelo się na sam dol i po mojemu to bedzie to na 99 :D zobacz jutro.
Dodane przez Kubo_998 dnia 19-02-2014 22:10
#7
ok dzięki za pomoc jutro zobacze jak nie to bd nadal wołał o pomoc. Dzięki kolego:U