Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Odcina zapłon...

Dodane przez Zero dnia 26-02-2014 19:57
#1

Witam, napisałem to tutaj bo wszyscy macie styczność z tymi modułami... Wie ktoś może co zrobić żeby całkowicie odblokować seryjny moduł ? Ponieważ odcina mi zaplon przy około 7k. Dodam, że moduł i cewke z chińskiego quada zastosowałem to motocykla z am6 bo mi cewko-moduł padł... Widziałem gdzieś w necie jak koleś coś ciął czy wiercił ale niestety nie ma nigdzie fotki co i jak. Prosze o pomoc bo am6 na 6 biegu leci góra 50km/h...

Dodane przez kamil_gs dnia 26-02-2014 20:05
#2

jeśli masz przewód do dolnego środkowego pinu to go odłącz, a jeśli nie to kup org moduł bo ten może nie współpracować dobrze z. silnikiem tego typu

Dodane przez Zero dnia 26-02-2014 20:16
#3

To raczej nie możliwe żebym go miał skoro instalacja jest kombinowana. Nie ma żadnej zewnętrznej blokady. Moduł jest zablokowany wewnątrz. Musi dobrze współpracować, w 2T jest zapłon stały, w 4T powinien być zmienny ale ryżowi przyjaciele o tym zapomnieli i też jest stały więc moduł jak najbardziej może być. Może to jutro rozbiorę, wie ktoś który opornik wyjąć lub zastąpić potencjometrem by pozbyć sie odcinania zapłonu ? Lub mam może ktoś schemat obojętnie jakiego modułu z 2 potencjometrami ? (Chodzi o kąt wyprzedzenia zapłonu i odcine.)

Edytowane przez Zero dnia 26-02-2014 20:17

Dodane przez wujek dnia 26-02-2014 21:53
#4

Może to Ci coś podpowie.

img690.imageshack.us/img690/559/erkh.png

Dodane przez Zero dnia 26-02-2014 22:15
#5

Dzięki za chęci, ale chodzi mi bardziej o schemat tego co jest w środku modułu, dokładnie chodzi mi o to który rezystor/opornik odpowiada za odcine.

Dodane przez wujek dnia 27-02-2014 03:38
#6

To masz przecie tu który kabel idzie od impulsatora.

Dodane przez mati429 dnia 27-02-2014 11:52
#7

Na twoim miejscu zainwestował bym w odblokowany moduł, którego koszt to około 20zł a jest to najprostsza i za razem najlepsza droga do odblokowania obrotów, ponieważ jest do tego przystosowany, a wszelkie robienie przy elektryce nie wiadomo jakie przyniesie efekty.

Dodane przez Zero dnia 27-02-2014 21:36
#8

Panowie nie doczytaliście. Moto to enduro z silnkiem AM6 i zapłonem Ducati Energia. Koszt nowego, chińskiego cewko-modułu to około 100zł, a nowy oryginał oscyluje od 150 w góre... Podłączyłem chiński moduł + cewka. Wcześniej nie było cewki-była zawarta w module. Instalacja jest przerobiona na tyle, że odpinanie czy przyczepianie kabli od blokad nic nie da. Nawet jakbym chciał podłączyć te blokade to i tak sie nie da : P A czy odblokowany chiński moduł i nie ma żadnej granicy obrotowej ? Ten silnik potrafi wykręcić nawet do 15k przy tym wydechu co mam więc jak ma mi odcinać przed rezo to nawet 20zł nie mam zamiaru wydać.

Edytowane przez Zero dnia 27-02-2014 21:36

Dodane przez mati429 dnia 28-02-2014 00:34
#9

Zero napisał/a:
Panowie nie doczytaliście. Moto to enduro z silnkiem AM6 i zapłonem Ducati Energia. Koszt nowego, chińskiego cewko-modułu to około 100zł, a nowy oryginał oscyluje od 150 w góre... Podłączyłem chiński moduł + cewka. Wcześniej nie było cewki-była zawarta w module. Instalacja jest przerobiona na tyle, że odpinanie czy przyczepianie kabli od blokad nic nie da. Nawet jakbym chciał podłączyć te blokade to i tak sie nie da : P A czy odblokowany chiński moduł i nie ma żadnej granicy obrotowej ? Ten silnik potrafi wykręcić nawet do 15k przy tym wydechu co mam więc jak ma mi odcinać przed rezo to nawet 20zł nie mam zamiaru wydać.


Czy odciął by Ci do 15K to ciężko mi powiedzieć ale wydaje mi się że tak bo już jest chyba tak skonstruowany żeby silnik chodził na najwyższych obrotach, na przykładzie silniku w łosiu to silnik jest tak wysoko kręci, że aż śruby odkręca i więcej nie da rady bo to 50cm3 i do tego chińskie i potrafi na odpowiednich przełożeniach osiągnąć około 80km/h także powinien w twoim enduro zdać egzamin, myśląc logicznie ale na 100% pewny nie jestem.