Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Zwiększenie mocy 110/125

Dodane przez BartekMotor dnia 02-03-2014 12:36
#1

Witam, chcę kupic silinik do Kinga tylko mam kilka obaw i pytań:
1.Czy King to wytrzyma?
2.Który lepszy (spalanie zywotnośc itp )
3.Ile zapłacic żeby nie przepłacic ( może ktoś linkiem sypnąc chociaz juz wszystkie oferty przepatrzyłem )
4.Czy gaźnik od 50 ccm nada się do 110/125 po zmianie dyszy czy trzeba nowy kupic ?
Z góry dzieki, do zobaczenia na drodze ;)

Edytowane przez BartekMotor dnia 02-03-2014 12:37

Dodane przez wujek dnia 02-03-2014 12:51
#2

1. https://www.youtu...uniIlD_4SI. Wszyscy pchają 110cc inni nawet 250 i wszystko gra.
2. Nie ma lepszego ani gorszego , wszystkie 110 sa takie same. To tak jak z zestawem 72cc , nie warto kupować droższego bo to to samo co ten najtańszy.
3. Koszt.. Ja zrobiłem głupotę bo kupiłem nowy silnik tak jak ty to zamierzasz. A za 300-350zl mogłem przerobić seryjny silnik na 110.
4. W 110cc w głowicy średnica dolotu do zaworu ssącego masz 25mm , najlepiej jest jak wszystko ma taką średnicę czyli , króciec i gaźnik. Ja mam króciec 25mm i gaźnik 20mm (dolot do króćca ssącego). I nie narzekam chodzi równo. Nie polecam kupować gaźnika PZ 26 najtańszego z allegro. Pytasz czy będzie dobry z 50cc , to zależy czy masz 17mm czy 19mm. Wersja LK ma 19mm w innych nie wiem jak tam jest.

Dodane przez klemens244 dnia 04-03-2014 01:15
#3

1-3 b.z. Wujek nadaje.
4. Gaźnik Pz 16 jest za mały /do 125 na pewno/, natomiast popularny Pz 19 mm jest idealnie dobrany. Jeden z zapożyczonych od japońców pomysłów i trafny. Do 125 ccm zacznij od Pz 22mm, czyli Pz 26 będzie dobry. Latam na nim.

Dodane przez BartekMotor dnia 05-03-2014 22:47
#4

A jak ze spalaniem i różnica między 110/125 bo 72 pali ok 2-2,4