Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Motocykl kat.A1

Dodane przez Nartsu0 dnia 02-05-2014 22:34
#1

Siemanko !
Jaki motocykl do 125, jest ich pełno ale nie umiem znaleźć jakiegoś fajnego 4t. 2t są fajne z wyglądu ale nie chce 2t.
Pozdro

Dodane przez kamil_gs dnia 02-05-2014 22:42
#2

cbr 125
tzr 125
ybr 125

i jeszcze jest tego w bród, praktycznie wszystkie 125tki są na A1 wiec nie wiem w czym masz problem...

Dodane przez wujek dnia 02-05-2014 22:58
#3

Powiedź jakiego typu ma być to moto , sportowe , turystyczne , terenowe ?

Dodane przez szymo_97 dnia 03-05-2014 00:15
#4

Określ może najpierw typ motocykla jaki preferujesz oraz sumę jaką możesz na niego przeznaczyć :)

Najrozsądniejszy i dosyć tani wybór to CBR 125. Sam taką użytkowałem i bardzo polecam.

Ciekawym wyborem jest Hyosung GT 125. Mocny silnik u układzie V, dosyć duża buda, wygodna pozycja i świetny wygląd. Jedyne co to może być problem z nietypowymi cześciami, chociaż te motocykle sa bardzo dobre i się raczej nie psują.

Jest jeszcze jeden ciekawy motocykl 125 4t, podobnie jak Hyosung mało popularny, a mianowicie Derbi Senda 125. Supermoto jest fajne na polski drogi i śmigania po mieście, ale niestety może być męczące na dłuższych trasach.

Jeżeli chcesz turystyka to polecam Varadero 125, chociaż to już większe koszty.

Co do chopperów i cruiserów 125 to nie mam zdania, nigdy się nimi nie interesowałem.


Dodane przez robert6b dnia 04-05-2014 14:23
#5

z chopperów może romet jak tu np http://otomoto.pl...06267.html albo daelim jakis http://allegro.pl...4203558005, http://otomoto.pl...83688.html

Edytowane przez robert6b dnia 04-05-2014 14:37

Dodane przez sikorbs dnia 04-05-2014 18:04
#6

Czytałem troszkę o Rebel 125cm3. Jeśli nie jesteś za bardzo wysoki to może ci się przypodobać. Japońce z lat 90tych to niezniszczalne maszyny. Dwa gary w rzędzie, jeden gaźnik.

Dodane przez szymo_97 dnia 04-05-2014 20:31
#7

Warto spojrzeć też na chińczyki z cylkiem pionowym. Kupisz coś takiego za 2-3 tys. zl i masz bardzo tania i bezawaryjna jazdę, te silniki są naprawdę bardzo dobre. Tutaj masz wybór przez zwykłego nakeda (Romet K 125/Zetka 125), przez supermoto (Romet Crs 125), po ściągacze (Zipp Pro 125).
Za 150 zł dokupuje się cylinder 150 i już cieszy się taka sama mocą jak te wszystkie japonce, a ponadto jak to się znudzi to bez żadnych przeróbek wpakować można 250 cc.