Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Walka ze skuterem

Dodane przez hansrpg dnia 07-05-2014 18:43
#1

Witajcie. Jako że kolega kupił skuter to zostałem jego naczelnym mechanikiem.
W skuterze została zdjęta blokada z gaźnika (ta która uniemożliwia pełne otwarcie przepustnicy), oraz dziś wymieniłem moduł na odblokowany, gdy maszyna stoi na centralce to wkręca się do 11 tysi ale podczas jazdy wkręca się do 7,5 po czym spada pod 7 do 6,5.
Iglica jest na środkowym rowku ale jutro zostanie podniesiona, teraz pytanie jaką dać dyszę główną bo w gaźniku siedzi seryjna.
Chyba że macie jakichś innych podejrzanych. Przebieg to jakieś 400 km więc jest już dotarty.
Zmiana na większą pojemność dopiero za jakiś czas więc nie musicie tego pisać ;]

Edytowane przez hansrpg dnia 07-05-2014 18:44

Dodane przez pmimarek dnia 07-05-2014 19:15
#2

Skuter pewnie jeszcze 4T toż to porażka
spróbuj
- wyjąć blokadę z filtra powietrza
- zmień filtr paliwa na lekko większy
- zobacz czy jest czujnik obrotów pod pokrywą przekładni
- ewentualnie obrócona uszczelka taka ale plastik miedzy głowicą a króćcem ssącym
- dyszę lekko większą
- i regulacja

Dodane przez wujek dnia 07-05-2014 20:13
#3

Nie wiem jak tam masz z tymi obrotami , ale jeśli to jest skuter chiński w 4T i 50cc to jak jedzie 60km/h to ciesz się i nic nie tykaj , z tego więcej nie osiągniesz. :)

Dodane przez hansrpg dnia 07-05-2014 20:30
#4

pmimarek napisał/a:
1 wyjąć blokadę z filtra powietrza
2 zmień filtr paliwa na lekko większy
3 zobacz czy jest czujnik obrotów pod pokrywą przekładni
4 ewentualnie obrócona uszczelka taka ale plastik miedzy głowicą a króćcem ssącym
5 dyszę lekko większą
6 i regulacja


Ad. 1 Blokady brak.
Ad. 2 Filterek jest średniej wielkości więc raczej nie winny, ale sprawdzę i ten trop.
Ad. 3 Czujnika brak, żaden przewód (prócz masy) nie jest połączony z przekładnią.
Ad. 4 Sprawdzę i to, chociaż na 99% założyłem ją dobrze.
Ad. 5 Jakiś konkretny rozmiar polecasz czy sprawdzić co jest i dać tak o 10-15 więcej? Czy może o inną wartość?
Ad. 6 Rozumie się.

Wujek 60 to on leciał na zablokowanym module gdzie obroty odcinało przy około 7 tys. a teraz liczę na jakieś 10-15 więcej.

Edytowane przez hansrpg dnia 07-05-2014 20:31

Dodane przez Toman94 dnia 07-05-2014 20:56
#5

Jeśli jest odma to zobacz czy nie idzie do filtra powietrza, ciepłe powietrze źle wpływa na pracę silnika.
Przy takich obrotach nie wiadomo czy te sprzęgło/rolki i reszta tam wytrzyma.

Edytowane przez Toman94 dnia 07-05-2014 21:00

Dodane przez wujek dnia 07-05-2014 21:10
#6

To hans ja nie widzę sensu babrania się z takimi pierdółkami. :)

Dodane przez robert6b dnia 07-05-2014 21:12
#7

a na rolkach zdjełeś blokadę ? bo to w każdym skuterku jest chyba

Dodane przez hansrpg dnia 07-05-2014 23:19
#8

Wiem że jest tuleja dystansująca która uniemożliwia osiągnięcie pełnej prędkości (też będzie zdjęta) jednak nie blokuje ona obrotów silnika a te kończą się przy 7.
To jak z tą dyszą? Jakąś konkretną polecacie czy zwiększyć o 10-15 i czekać?