Tytuł: Eaglets Chopper Team :: aprilia pegaso
Dodane przez kamil_gs dnia 30-11-2014 22:47
#1
siema !!! :D pora pokazać nowe moto :zadowolony:
tak jak w tytule jest to Aprilia Pegaso :xhappyorange:
650ccm jednym garze + prawie pusty tłumik fajnie brzmi i jak to każde moto z tego typu silnikiem ma ok 50km, przełożenia dość znaczne na moc, ale prędkość którą na razie rozwinąłem też nie jest zła bo ok 140km/h :P
brakuje jej może dwóch czy trzech plastików ale kupiłem ją tylko po to żeby pojeździć po polach, łąkach i innych lasach a nie drogach bo w końcu to enduro i tam jest jej miejsce.
zdjęcia i może filmik wrzuce jutro, teraz tylko przykładowe zdjęcie tego modelu :wink:

Dodane przez Kedziorek dnia 01-12-2014 18:37
#2
Szerokości oraz bezawaryjności życzę.Jeżeli można wiedzieć ile dałeś? :D
Dodane przez kamil_gs dnia 01-12-2014 18:58
#3
Odpalanie na kopa to meczarnia a że aku mam do niczego to muszęs skakać jak głupi po niej :d no i tylną oponę zmienić bo ta jest już płaska :p to by było na tyle wydatków bo poprzedn iwlasciciel zmienił olej i filtr,linki wszystkie do tego dorzuci mi jeszcze tylne koło z opona supermoto :) dałem tylko 2k zł ale cena adekwatna do stanu który jest średni ale ona tylko służy do jazdy po polach i innych terenach. Po drodze jechałem raz żeby zobaczyć ile pójdzie bo nie ma papierów a mandatów nie chce zebrac bo były by nie małe za stan moto :E
Zdjęciai film w weekend takze oczekiwać :p
Dodane przez klemens244 dnia 02-12-2014 12:19
#4
Jestem z Wami, szok życiowy
https://www.youtube.com/watch?v=6jFn9T1ge2g
Edytowane przez klemens244 dnia 02-12-2014 12:41
Dodane przez kamil_gs dnia 14-12-2014 15:56
#5
sorki że tak długo ale jakoś czasu nie było :P

Dodane przez Kedziorek dnia 14-12-2014 20:58
#6
Tak do polatania w terenie to spoko.Jakieś kostki do niej będziesz zakładał żeby lepiej sobie w terenie radziła czy nie? :D
Dodane przez kamil_gs dnia 14-12-2014 23:32
#7
oponki będą na wiosne :D z tyłu miałem kostke-slica gdzie w ogóle nie trzymała się żadnego podłoża, dostałem za darmo dzyndzel nówkę nie śmiganą gumę widoczną na zdjęciu to od razu założyłem :P ale to i tak nie to, bo traci przyczepność przy odkręcaniu manetki :U zdjęcia akurat robione po wyjechaniu z łąki na płyty :)
Dodane przez kamil_gs dnia 15-12-2014 06:57
#8
Hehe, no dokładnie, zrywa przy każdym odkreceniu manetki :d jeszcze w tym roku czeka mnie rozłożenie wszystkich plastików, demontaż baku i poskladanie wszystkiego porządnie, muszę uszczelnic silnik bo ma mały wycieek oleju, wyregulować zawory i gaźnik, tak żeby już była na tiptop :d
Dodane przez hansrpg dnia 15-12-2014 17:06
#9
Kumpel jeździ również "pegazem" 650 z 99 roku, miał oponę kostkę ale zrezygnował z niej bo na asfalcie (czyli 99% nawierzchni po jakiej się porusza) wyła jak głupia i znikała szybciej niż paliwo w baku. W użytkowaniu chwali sobie ten sprzęt, szczególnie jak jeździ po różnych wioskach gdzie nawierzchnia jest kiepska. W 2 osoby i z kufrem nie ma absolutnie żadnych problemów w trasie więc sądzę że te 140km/h z pierwszego postu można poprawić po serwisie zaworków, gaźnika i filtrów.
Dodane przez kamil_gs dnia 20-12-2014 19:41
#10
Ja swoja tylko po bocznych drogach bo nie ma papierów. Ale i tak mam fajne drogi gdzie mogę i stówą jechać, ale nie są to utwardzone nawierzchnie więc kostka musi byc. 140to prędkość którą jechałem a jeszcze by pojechala trochę.
edit: kilka fotek już po powrocie :D




Dodane przez kamil_gs dnia 07-03-2015 21:49
#11
idzie wiosna trzeba odkopać motóra :D
zawory i gaźnik wyregulowane, klocki kupione, w przyszłym tygodniu musze zajrzeć do rozrusznika bo coś mu dolega i nie działczy jak powinien
do takiego stanu trzeba było ją doprowadzić żeby dostać się do zaworów i gaźnika :P
tutaj widok na głowice i zawory

a na koniec złożona do kupy :)

Dodane przez szymo_97 dnia 07-03-2015 22:22
#12
W singlach to jest piękne, że niezależnie od pojemności tak łatwo to wszystko się robi :P
Dodane przez kamil_gs dnia 02-04-2015 23:06
#13
no jeden gar to jeden gar, z resztą dwa to też nie filozofia, cztery podobnie tylko że 4x dłużej :P
a teraz zagadka, co ja tu robiłem przez pół dnia ?

Dodane przez szymo_97 dnia 03-04-2015 07:33
#14
Trudno zgadnąć. Może jeździłeś? :P
Dodane przez hansrpg dnia 03-04-2015 09:04
#15
kamil_gs napisał/a:
no jeden gar to jeden gar, z resztą dwa to też nie filozofia, cztery podobnie tylko że 4x dłużej :P
Nie no bez przesady, przy 4 nie ma tak wiele roboty, przy zaworkach to kilka minut więcej na każdy cylinder, bo rozbieranie i składanie plastików jest takie samo niezależnie od ilości garów :D No może przy 4 cylindrach jest o kilka więcej śrub na pokrywie zaworów to wszystko. A gaźniki to pół godziny więcej na czyszczenie, kilka minut więcej na synchronizację i pół roku więcej by je wyjąć i wsadzić - przynajmniej w przypadku starej XJ :D
Dodane przez kamil_gs dnia 04-04-2015 13:14
#16
dzisiaj aprilia została sprzedana. :) teraz czas na SUZUKI które już dawno miałem kupić ale jakoś nie wyszło :P mam już na oku fajny egzemplarz tak więc zbieram szybko kasę i kupuje :D
Dodane przez wujek dnia 04-04-2015 18:18
#17
Niech zgadnę , GS 500 E ? :D
Dodane przez kamil_gs dnia 04-04-2015 21:44
#18
tak, następny wybór padł właśnie na GSa choć wcześniej gdy miałem więcej kasy chciałem SV650 :)
Dodane przez szymo_97 dnia 05-04-2015 08:16
#19
Nie przeszkadza Ci w GS-ie jego rozmiar? Mianowicie, że wielkością nie różni się wiele od chińskich wynalazków typu GB Street? :P
Dodane przez kamil_gs dnia 05-04-2015 10:52
#20
Na mój wzrost i wagę będzie ok :) to może nie GS jest mały a chińczyki duże ?:p
Dodane przez hansrpg dnia 05-04-2015 14:12
#21
GS fajne moto, w porównaniu do XJ do której jestem przyzwyczajony jest węższy i sporo lżejszy, ale w jeździe sprawuje się bardzo dobrze. Przy małych prędkościach (przeciskanie się w korku) prowadzi się jak rower, a w trasie przelotowa na poziomie 100 nie stanowi problemu. Dwa gary są łatwe w serwisie więc moto całkiem przyjazne dla użytkownika, bardziej cywilizowane niż SV'ka oczywiście w zależności od preferencji.
Dodane przez wujek dnia 05-04-2015 15:38
#22
Też mam zamiar po A2 kupić GS 500 E :)